

Kiedy pozwalamy, by wydarzyło się coś nieoczekiwanego...
Rave SL to kolejny krok ku nowym horyzontom. Dziedzictwo tego modelu jest ściśle związane z projektem Rave SLR. Geometrie wyścigowe łączą się tutaj w jednym rowerze, który posiada dwie dusze: szosową i gravelową. Skoncentrowano się na technicznych detalach z jednym celem: stworzyć rower dla kolarzy, którzy kochają jazdę w każdych warunkach na jednym rowerze, bez traktowania siebie zbyt poważnie.
Geometrie i design wywodzą się z platformy SLR, ale w połączeniu z nowym materiałem. Rama z włókna węglowego posiada inną technologię laminowania, gdzie składnik się zmienia, ale forma pozostaje taka sama. Dla porównania, model Rave SL w tym samym rozmiarze ramy waży zaledwie 140 g więcej niż jego bardziej utytułowana siostra, Rave SLR.
Skalowalna technologia, połączona z mistrzowskim rzemiosłem w zakresie włókna węglowego, oddaje filozofię Wilier SL, która jest wspólnym mianownikiem modeli Rave SL, Filante SL oraz 0 SL.
Od szutru po asfalt: gotowy na każdą przygodę
Rave SL to rower uniwersalny, który nie boi się konkurencji. Niezależnie od tego, czy wybierasz trasę szosową czy gravelową, rower sprawdzi się doskonale. Prześwity w ramie pozwalają na zamontowanie opon o maksymalnej szerokości 42 mm (700x42c).
Inteligentna integracja
Brak widocznych kabli. Aluminiowa rura pionowa i aerodynamiczna kierownica zachowują charakter linii Rave. To techniczne rozwiązanie pozwala utrzymać atrakcyjną cenę bez kompromisów w zakresie wydajności i możliwości personalizacji konfiguracji.
Dla duszy w każdym kolorze
Rave SL odzwierciedla wyścigowe geometrie swojej starszej siostry, Rave SLR. Dostępny w sześciu rozmiarach ramy: XS, S, M, L, XL, XXL, oferowany jest w dwóch kolorach zaprojektowanych z myślą zarówno o ustawieniach szosowych, jak i gravelowych. Odcienie piaskowe przypominają o przygodach off-road.
Filozofia SL
Oprócz rozszerzenia oferty produktów, celem każdego roweru z serii SL jest zapewnienie najlepszego stosunku jakości do ceny i wydajności. Użycie mniej ekstremalnych technologii i konfiguracji ma na celu zachowanie ogólnej jakości każdego produktu. Czy nam się udało? To Ty bądź sędzią.
Podana cena jest dla opcji SRAM RIVAL XPLR AXS D1 1X12S - MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON. W razie potrzeby prosimy o kontakt
Specyfikacja techniczna
Rama: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGTH
Widelec: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGTH
Kierownica: RITCHEY H-BAR ROAD CMP ERGOMAX
Mostek: STEMMA S
Stery: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Opony: VITTORIA TERRENO DRY FOLDING 700X35
Siodełko: PROLOGO DIMENSION AGX
Sztyca: FILANTE SLR CUSTOM MADE -15 mm / 0 mm
Osie: THRU AXLE 12X122 FRONT - 12X168 REAR
Waga ramy: 1090 g +/- 5%
Waga widelca: 415 g +/- 5%
Opcja SRAM FORCE XPLR AXS D2 1X12S / MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON 26999 PLN
Manetki: SRAM FORCE AXS ED-FRC-D2
Hamulce: SRAM FORCE AXS ED-FRC-D2
Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE RT-PLN-A1 160 / 160
Przerzutka tylna: SRAM FORCE AXS RD-FRC-1E-D2 XPLR
Korba: SRAM FORCE FC-FRC-1W-D2 40T
Suport: SRAM DUB WIDE PRESS FIT 86.5
Kaseta: SRAM FORCE XPLR CS-XG-1271-D1 10-44T
Łańcuch: SRAM FORCE CN-FRC-D1
Koła: MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON
Opcja SRAM FORCE XPLR AXS D2 1X12S / MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY 23999 PLN
Manetki: SRAM FORCE AXS ED-FRC-D2
Hamulce: SRAM FORCE AXS ED-FRC-D2
Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE RT-PLN-A1 160 / 160
Przerzutka tylna: SRAM FORCE AXS RD-FRC-1E-D2 XPLR
Korba: SRAM FORCE FC-FRC-1W-D2 40T
Suport: SRAM DUB WIDE PRESS FIT 86.5
Kaseta: SRAM FORCE XPLR CS-XG-1271-D1 10-44T
Łańcuch: SRAM FORCE CN-FRC-D1
Koła: MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY
Opcja SRAM RIVAL XPLR AXS D1 1X12S / MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON 23999 PLN
Manetki: SRAM RIVAL AXS ED-RIV-D1
Hamulce: SRAM RIVAL AXS ED-RIV-D1
Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE RT-PLN-A1 160 / 160
Przerzutka tylna: SRAM RIVAL AXS RD-RIV1-E-D1 XPLR
Korba: SRAM RIVAL FC-RIV-1W-D1 40T
Suport: SRAM DUB WIDE PRESS FIT 86.5
Kaseta: SRAM RIVAL XPLR CS-XG-1251-D1 10-44T
Łańcuch: SRAM RIVAL CN-RIV-D1
Koła: MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON
Opcja SRAM RIVAL XPLR AXS D1 1X12S / MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY 21499 PLN
Manetki: SRAM RIVAL AXS ED-RIV-D1
Hamulce: SRAM RIVAL AXS ED-RIV-D1
Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE RT-PLN-A1 160 / 160
Przerzutka tylna: SRAM RIVAL AXS RD-RIV1-E-D1 XPLR
Korba: SRAM RIVAL FC-RIV-1W-D1 40T
Suport: SRAM DUB WIDE PRESS FIT 86.5
Kaseta: SRAM RIVAL XPLR CS-XG-1251-D1 10-44T
Łańcuch: SRAM RIVAL CN-RIV-D1
Koła: MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY
Opcja CAMPAGNOLO EKAR GT 1X13S / MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON 23499 PLN
Manetki: CAMPAGNOLO EKAR GT ERGOPOWER EP25-EKGTD13L4
Hamulce: CAMPAGNOLO EKAR DB-R141
Tarcze hamulcowe: CAMPAGNOLO DB-160S
Przerzutka tylna: CAMPAGNOLO EKAR GT RD25-EKGT13
Korba: CAMPAGNOLO EKAR GT FC25-EKGT1308 38T
Suport: CAMPAGNOLO PRO-TECH™ PRESSFIT 86.5X41 IC21-PRBB86
Kaseta: CAMPY EKAR GT CS25-EKGT1308 10-48T
Łańcuch: CAMPAGNOLO EKAR GT C13 CN25-EK1324
Koła: MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON
Opcja CAMPAGNOLO EKAR GT 1X13S / MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY 20499 PLN
Manetki: CAMPAGNOLO EKAR GT ERGOPOWER EP25-EKGTD13L4
Hamulce: CAMPAGNOLO EKAR DB-R141
Tarcze hamulcowe: CAMPAGNOLO DB-160S
Przerzutka tylna: CAMPAGNOLO EKAR GT RD25-EKGT13
Korba: CAMPAGNOLO EKAR GT FC25-EKGT1308 38T
Suport: CAMPAGNOLO PRO-TECH™ PRESSFIT 86.5X41 IC21-PRBB86
Kaseta: CAMPY EKAR GT CS25-EKGT1308 10-48T
Łańcuch: CAMPAGNOLO EKAR GT C13 CN25-EK1324
Koła: MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY
Opcja SHIMANO GRX 1X12S / MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON 21499 PLN
Manetki: SHIMANO GRX ST-RX610
Hamulce: SHIMANO GRX BR-RX400
Tarcze hamulcowe: SHIMANO SM-RT70 160 / 160
Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822-GS
Korba: SHIMANO GRX FC-RX610/FC-RX610 40T
Suport: MICHE PRESSFIT 86.5X41
Kaseta: SHIMANO CS-M8100-12 10-51T
Łańcuch: SHIMANO CN-M6100
Koła: MICHE GRAFF ALLROAD 700c TLR CARBON
Opcja SHIMANO GRX 1X12S / MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY 18499 PLN
Manetki: SHIMANO GRX ST-RX610
Hamulce: SHIMANO GRX BR-RX400
Tarcze hamulcowe: SHIMANO SM-RT70 160 / 160
Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822-GS
Korba: SHIMANO GRX FC-RX610/FC-RX610 40T
Suport: MICHE PRESSFIT 86.5X41
Kaseta: SHIMANO CS-M8100-12 10-51T
Łańcuch: SHIMANO CN-M6100
Koła: MICHE GRAFF XL 700c TLR ALLOY
Geometria ramy
Wymiary | XS | S | M | L | XL | XXL |
---|---|---|---|---|---|---|
C/C (cm) | 43.2 | 46.2 | 48.2 | 50.2 | 52.2 | 54.2 |
L (cm) | 51 | 52.7 | 54.5 | 56.1 | 57.9 | 59.7 |
H (cm) | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 |
A (°) | 75 | 74.5 | 74 | 73.5 | 73 | 72.5 |
L1 (cm) | 42.1 | 42.2 | 42.3 | 42.3 | 42.5 | 42.7 |
H1 (cm) | 9.8 | 11.8 | 13.4 | 15.4 | 17.2 | 18.9 |
A1 (°) | 70 | 70 | 71 | 71 | 71.5 | 72 |
Reach (mm) | 370 | 377 | 384 | 391 | 398 | 405 |
Stack (mm) | 513 | 532 | 551 | 570 | 589 | 608 |
Rozstaw osi (mm) | 997 | 1012 | 1017 | 1031 | 1041 | 1051 |
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.