Rowery gravelowe na każdy teren
Adlar powstał z idei, że rower to coś więcej niż tylko środek transportu – to sposób na przekształcanie świata wokół siebie. Jest to rower, który zmienia się razem z Tobą, ewoluuje i dostosowuje do wyzwań na drodze. Gravel to coś więcej niż tylko jazda – to podróż pełna nieoczekiwanych spotkań, wzlotów, upadków i odkrywania nowych horyzontów.
Konstrukcja stworzona dla bikepackingu
Adlar został zaprojektowany dla podróżników rowerowych i eksploratorów, którzy potrzebują sprzętu gotowego na długie, autonomiczne wyprawy. Rama z włókna węglowego została wzmocniona, aby unieść dodatkowe obciążenie do 35 kg, co czyni go idealnym do bikepackingu. Zoptymalizowane geometrie oraz całkowicie zintegrowane prowadzenie linek zapewniają wytrzymałość i niezawodność w trudnych warunkach.
Geometria inspirowana rowerami górskimi
Rama Adlar waży 1100 g i jest dostępna w pięciu rozmiarach (XS, S, M, L, XL). Geometria inspirowana rowerami górskimi zapewnia większy reach, poziome ułożenie trójkąta ramy i krótszy mostek, co zwiększa kontrolę na bardziej wymagających trasach, zwłaszcza z pełnym obciążeniem.
Gotowy na każdą trasę
Adlar został wyposażony w przestrzeń na opony gravelowe o szerokości do 52 mm (52-622) oraz opony MTB 29 x 2.00". Konstrukcja widelca pozwala na montaż amortyzatora o skoku do 40 mm, co dodatkowo zwiększa możliwości roweru na nierównych trasach. Dodatkowo, widelec ma otwór na kabel piasty dynamo, co pozwala na zasilanie dodatkowego oświetlenia.
Punkty mocowania dla bagażu
Przednie i tylne bagażniki są zaprojektowane tak, aby przenosić obciążenie bezpośrednio na osie przelotowe, zmniejszając napięcie strukturalne na ramie Adlar. Dodatkowe punkty mocowania umożliwiają instalację trzeciego koszyka na bidon lub torby narzędziowej pod rurą dolną, co zwiększa funkcjonalność podczas długich wypraw.
Gotowy na zmiany
Dzięki przestrzeni na opony o szerokości do 52 mm, Adlar jest gotowy na najtrudniejsze trasy. Istnieje także możliwość zamontowania sztycy regulowanej (dropper post), co zwiększa wszechstronność roweru. W zestawie dostępne są również błotniki (sprzedawane osobno) oraz zestaw 4 szybkich toreb z systemem mocowania zaprojektowanych we współpracy z Miss Grape.
Integracja błotnika
Wszystkie konfiguracje modelu Adlar są wyposażone w napęd z jedną tarczą korby. Dzięki temu udało się uwolnić miejsce na pionowej rurze ramy, co umożliwiło stworzenie zintegrowanego błotnika, który chroni przed błotem podczas jazdy w trudnych warunkach.
Adlar to doskonały rower dla każdego, kto pragnie połączyć przygodę z niezawodnością i komfortem jazdy na każdym terenie. Z nim każda wyprawa staje się prawdziwym przeżyciem.
Podana cena jest dla opcji grx RX610. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt.
Specyfikacja techniczna
Rama: ADLAR - MONOCOQUE CARBON NHU-MOD
Widelec: ADLAR - MONOCOQUE CARBON NHU-MOD
Kierownica: RITCHEY COMP CORRALITOS
Wspornik kierownicy: WILIER STEMMA S
Ster: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM + RITCHEY CARTRIDGE
Opony: VITTORIA TERRENO DRY 700x47c TUBELESS READY
Siodełko: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
Sztyca: RITCHEY COMP 2-BOLT ALU
Osie: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
Waga ramy: 1190 g +/- 5%
Waga widelca: 470 g +/- 5%
Opcja CAMPAGNOLO EKAR GT 1X13S/ MICHE GRAFF XL 19,499 PLN
Manetki: CAMPAGNOLO EKAR GT
Hamulce: CAMPAGNOLO EKAR DB-R1
Tarcze hamulcowe: CAMPAGNOLO EKAR DB-R141
Przerzutka tylna: CAMPAGNOLO EKAR GT RD25-EKGT13
Korba: CAMPAGNOLO EKAR GT FC25-EKGT1308 38T
Suport: CAMPAGNOLO PRO-TECH™ PRESSFIT 86.5X41 IC21-PRBB86
Kaseta: CAMPY EKAR GT CS25-EKGT1308 10-48T
Łańcuch: CAMPAGNOLO EKAR GT C13 CN25-EK1324
Koła: MICHE GRAFF XL
Opcja SHIMANO GRX 1X12/ MICHE GRAFF XL 17,499 PLN
Manetki: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
Hamulce: SHIMANO GRX BR-RX600
Tarcze hamulcowe: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
Korba: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
Suport: MICHE BB PRESSFIT 86.5x41
Kaseta: SHIMANO CS-M8100-12 10-51T
Łańcuch: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
Koła: MICHE GRAFF XL
Opcja SRAM RIVAL XPLR AXS/ MICHE GRAFF XL 20,999 PLN
Manetki: SRAM RIVAL ETAP AXS
Hamulce: SRAM RIVAL ETAP AXS
Tarcze hamulcowe: SRAM CENTERLOCK PACELINE ROUNDED 160 mm / 160 mm
Przerzutka tylna: SRAM RIVAL XPLR ETAP AXS D1 MAX 44T
Korba: SRAM RIVAL 1 D1 DUB WIDE 40T
Suport: SRAM DUB PRESSFIT 86,5 MM ROAD
Kaseta: SRAM XG 1251 D1 XPLR 10-44T
Łańcuch: SRAM RIVAL D1 12S 114 LINK
Koła: MICHE GRAFF XL
Geometria ramy
Parametr |
XS |
S |
M |
L |
XL |
---|
C/C (cm) |
38 |
41 |
44 |
47 |
51 |
L (cm) |
54.2 |
56.2 |
58.3 |
59.9 |
62.1 |
H (cm) |
44 |
47 |
50 |
53 |
57 |
A (°) |
75 |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
L1 (cm) |
42.3 |
42.3 |
42.3 |
42.3 |
42.3 |
H1 (cm) |
7.9 |
10.4 |
13 |
15.5 |
18.1 |
A1 (°) |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
Reach (mm) |
395 |
404 |
413 |
422 |
431 |
Stack (mm) |
538 |
562 |
586 |
610 |
634 |
Wheelbase (mm) |
1030 |
1048 |
1065 |
1083 |
1101 |