Koszyk

Rower Elektryczny Gravel Olympia Explorer Edge

17 999,00 zł
12 999,00 zł Zniżka 5 000,00 zł
Brutto

Olympia Explorer Edge – e-gravel gotowy na każdą przygodę

Olympia Explorer Edge – połączenie wydajności, zwinności i wsparcia elektrycznego w lekkim aluminiowym rowerze gravelowym.

Kolor : Gold
Rozmiar : M/L
Ilość
Dodaj do listy życzeń
Dostawa do 20 dni roboczych. Skontaktuj się z Nami.

×
Dane wejściowe dla symulatora rat
cena jednostkowa
ilość jednostek

Oblicz ratę!

Lekka konstrukcja i mocny napęd

Model Explorer Edge został zaprojektowany z myślą o miłośnikach jazdy po szutrach, leśnych drogach i wymagającym terenie. Aluminiowa rama łączy w sobie niską masę z wysoką sztywnością, co daje świetne prowadzenie i kontrolę nad rowerem nawet w trudnych warunkach.

Rower napędzany jest przez silnik OLI Edge o mocy 75 Nm, który oferuje naturalne i progresywne wspomaganie, bardzo zbliżone do odczucia klasycznej jazdy na rowerze. To doskonały wybór dla osób, które chcą pokonywać dłuższe i bardziej wymagające trasy bez obaw o zmęczenie.

Kompaktowa bateria i długi zasięg

Explorer Edge wyposażony został w nowoczesną baterię PowerSlim 6 o pojemności 615 Wh – umieszczoną w ramie w sposób estetyczny i dobrze wyważony. Dzięki dużej pojemności i wysokiej sprawności, zasięg roweru może wynosić nawet do 120 km, w zależności od warunków i trybu jazdy.

Sprawdzone komponenty Shimano

Napęd oparty na grupie Shimano RX600 / GRX z tylną przerzutką RD-RX812 i 11-rzędową kasetą Shimano CS-M5100 (11–42) zapewnia płynną zmianę przełożeń oraz pełną kontrolę nad rowerem w zróżnicowanym terenie.

Wyposażenie i geometria

Rower toczy się na mocnych kołach z osiami przelotowymi 12 mm i oponach CST Convoy 50-622, które dobrze trzymają się nawet luźnego podłoża.
Masa roweru w standardowej konfiguracji wynosi 20,1 kg.


Dane techniczne

Silnik: OLI Edge (75 Nm)
Typ napędu: Mid Motor z czujnikiem momentu obrotowego
Bateria: Olympia PowerSlim 6 – 615 Wh
Mocowanie baterii: Zintegrowane (inner down tube)
Rama: Alloy 6061
Widelec: Carbon Monocoque
Hamulce: Shimano RX400
Tarcze: Shimano RT10 (160/160 mm)
Korba: FSA 42T
Przerzutka tylna: Shimano RD-RX812 SGS (11s)
Manetki: Shimano RX600
Kaseta: Shimano CS-M5100 (11–42)
Koła: X-Feel / Shimano RS470, przód i tył 12 mm thru axle
Opony: CST Convoy 50-622
Kierownica: X-Feel (42 C/C)
Mostek: X-Feel (60 mm)
Sztyca: X-Feel (30,9 mm)
Siodełko: Selle San Marco GND
Łańcuch: dedykowany E-Bike
Waga: 20,1 kg
Zasięg: do ok. 120 km

,,Informujemy, że specyfikacja techniczna roweru może ulec zmianie bez uprzedzenia. Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w specyfikacji, wyposażeniu oraz cenie bez wcześniejszego powiadomienia"

BOEXP00T

3 innych produktów w tej samej kategorii:

Dostępność: Brak

Jazda na długich dystansach, samemu lub w towarzystwie, z dala od ruchu drogowego i zgiełku współczesnego życia. Zabierz ze sobą wszystko, czego potrzebujesz. Słuchaj rytmu swojego ciała: jedz, kiedy musisz, śpij, i ciesz się każdą chwilą. Niezależnie od tego, dokąd się wybierasz.

Adlar Hybrid to naturalne rozwinięcie naszej platformy gravelowej, dedykowanej przygodzie. DNA tego modelu jest identyczne jak w Adlar, z dodatkiem centralnego silnika TQ HPR50. Cały układ napędowy waży zaledwie 3,9 kg. Moment obrotowy 50 Nm oraz szczytowa moc 300 W zapewniają płynne wspomaganie pedałowania bez szarpnięć. Nieważne, czy jedziesz tylko do sąsiedniej wioski, czy zmierzasz ku pierwszemu dużemu wyzwaniu kilkadziesiąt kilometrów od domu. Każdy ma swój własny cel.

Dostępność: Brak

Wolność wyboru

Jena Hybrid to rower z ramą i widelcem wykonanymi z włókna węglowego. Geometria ramy jest podobna do modelu Jena, oferując sportową, endurance'ową jazdę w połączeniu z wygodną pozycją do długich godzin spędzonych na siodełku.

Jena Hybrid wyposażona jest w tradycyjne komponenty, takie jak hydrauliczne hamulce tarczowe, 11-biegowa przekładnia oraz obręcze karbonowe lub aluminiowe.

Jedynym dodatkiem do tradycyjnej konfiguracji jest tylna piasta zawierająca silnik Ebikemotion o mocy 40 Nm, wspomagający pedałowanie. Silnik jest zasilany akumulatorem o pojemności 250 Wh, doskonale zintegrowanym wewnątrz rury dolnej ramy.

Kontrola systemu (włączanie, wyłączanie i monitorowanie) odbywa się za pomocą przycisku iWoc zamontowanego na kierownicy, co pozwala rowerzyście wybrać różne tryby wspomagania Jena Hybrid.