- Wyprzedaż!
- -4 000,00 zł
- Nowy
Kiedy pozwalamy, by wydarzyło się coś nieoczekiwanego...
Rave SL to kolejny krok ku nowym horyzontom. Dziedzictwo tego modelu jest ściśle związane z projektem Rave SLR. Geometrie wyścigowe łączą się tutaj w jednym rowerze, który posiada dwie dusze: szosową i gravelową. Skoncentrowano się na technicznych detalach z jednym celem: stworzyć rower dla kolarzy, którzy kochają jazdę w każdych warunkach na jednym rowerze, bez traktowania siebie zbyt poważnie.
Geometrie i design wywodzą się z platformy SLR, ale w połączeniu z nowym materiałem. Rama z włókna węglowego posiada inną technologię laminowania, gdzie składnik się zmienia, ale forma pozostaje taka sama. Dla porównania, model Rave SL w tym samym rozmiarze ramy waży zaledwie 140 g więcej niż jego bardziej utytułowana siostra, Rave SLR.
Skalowalna technologia, połączona z mistrzowskim rzemiosłem w zakresie włókna węglowego, oddaje filozofię Wilier SL, która jest wspólnym mianownikiem modeli Rave SL, Filante SL oraz 0 SL.
Od szutru po asfalt: gotowy na każdą przygodę
Rave SL to rower uniwersalny, który nie boi się konkurencji. Niezależnie od tego, czy wybierasz trasę szosową czy gravelową, rower sprawdzi się doskonale. Prześwity w ramie pozwalają na zamontowanie opon o maksymalnej szerokości 42 mm (700x42c).
Inteligentna integracja
Brak widocznych kabli. Aluminiowa rura pionowa i aerodynamiczna kierownica zachowują charakter linii Rave. To techniczne rozwiązanie pozwala utrzymać atrakcyjną cenę bez kompromisów w zakresie wydajności i możliwości personalizacji konfiguracji.
Dla duszy w każdym kolorze
Rave SL odzwierciedla wyścigowe geometrie swojej starszej siostry, Rave SLR. Dostępny w sześciu rozmiarach ramy: XS, S, M, L, XL, XXL, oferowany jest w dwóch kolorach zaprojektowanych z myślą zarówno o ustawieniach szosowych, jak i gravelowych. Odcienie piaskowe przypominają o przygodach off-road.
Filozofia SL
Oprócz rozszerzenia oferty produktów, celem każdego roweru z serii SL jest zapewnienie najlepszego stosunku jakości do ceny i wydajności. Użycie mniej ekstremalnych technologii i konfiguracji ma na celu zachowanie ogólnej jakości każdego produktu. Czy nam się udało? To Ty bądź sędzią.
Grupa osprzętu na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy. Zdjęcia przedstawiają kolor roweru.
Specyfikacja techniczna
Rama: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGTH
Waga ramy: 1090 g +/- 5%
Widelec: RAVE SL - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD + HIGH IMPACT STRENGTH
Waga widelca: 415 g +/- 5%
Kierownica: Wilier, karbonowa zintegrowana
Owijka: Wilier Bar Tape, czarna
Sztyca: Filante Seatpost, offset -15 mm
Korba: Shimano FC-RX610, 172,5 mm, tarcza 40T
Tylna przerzutka: Shimano GRX RD-RX822, 12-rzędowa
Kaseta: Shimano CS-HG7100-12, 10-45T
Łańcuch: Shimano CN-7100, 12-rzędowy
Suport: Miche PressFit 86.5–41mm
Manetka lewa: Shimano RX610
Manetka prawa: Shimano RX610, 12-rzędowa
Tarcze hamulcowe: Shimano RT-CL700 160 / 160mm
Koła: Miche Graff New SH Spline, 1735g, 622x24c, szprychy 24 / 24
Opony: Vittoria Terreno Mix 40-622 (700×40), czarno-szare
Osie:
Tylna: Miche 12×170, UDH, gwint 1.0
Przednia: Miche 12×118, gwint 1.0
Selle Italia Shortfit 2.0 Open-Fit Narrow
,,Informujemy, że specyfikacja techniczna roweru może ulec zmianie bez uprzedzenia. Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w specyfikacji, wyposażeniu oraz cenie bez wcześniejszego powiadomienia"
Geometria ramy
| Wymiary | XS | S | M | L | XL | XXL |
|---|---|---|---|---|---|---|
| C/C (cm) | 43.2 | 46.2 | 48.2 | 50.2 | 52.2 | 54.2 |
| L (cm) | 51 | 52.7 | 54.5 | 56.1 | 57.9 | 59.7 |
| H (cm) | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 |
| A (°) | 75 | 74.5 | 74 | 73.5 | 73 | 72.5 |
| L1 (cm) | 42.1 | 42.2 | 42.3 | 42.3 | 42.5 | 42.7 |
| H1 (cm) | 9.8 | 11.8 | 13.4 | 15.4 | 17.2 | 18.9 |
| A1 (°) | 70 | 70 | 71 | 71 | 71.5 | 72 |
| Reach (mm) | 370 | 377 | 384 | 391 | 398 | 405 |
| Stack (mm) | 513 | 532 | 551 | 570 | 589 | 608 |
| Rozstaw osi (mm) | 997 | 1012 | 1017 | 1031 | 1041 | 1051 |
