Wygoda i uniwersalność
Jena Hybrid oferuje praktycznie nieograniczoną wszechstronność i możliwość dostosowania. Prześwit między ramą/widelcem a kołami pozwala na montaż szerokich opon zarówno na kołach 28", jak i na kołach MTB 650B. Na kołach 28" można zamontować opony o szerokości do 44 mm, podczas gdy na kołach MTB 650B można zamontować opony o szerokości do 48 mm, co odpowiada 1.95” (testowane na oponach Vittoria).
Dostępnych jest wiele akcesoriów, które pozwalają na montaż uchwytów na bidon, toreb, bagażników i błotników. Na przednim widelcu można na przykład zamontować dwa uchwyty na bidon lub jeden bagażnik lowrider do toreb.
Poczucie normalnego roweru gravelowego
Silnik znajduje się w piaście tylnego koła, dzięki czemu dolna część ramy może mieć standardowy rozmiar jak w zwykłym rowerze. To pozwala na montaż standardowych korb. Takie rozwiązanie utrzymuje wrażenie pedałowania typowe dla tradycyjnego roweru.
Zwiększone bezpieczeństwo jazdy
Bezpieczeństwo jazdy zostało poprawione dzięki zamontowaniu przycisku iWoc na kierownicy. Przycisk ten jest zamocowany na wsparciu na kierownicy, co pozwala rowerzystom na interakcję z systemem Ebikemotion, trzymając ręce pewnie na kierownicy. Na Jena Hybrid rowerzyści mogą wybrać poziom wspomagania i sprawdzić poziom naładowania akumulatora, trzymając obie ręce na górze kierownicy, co zwiększa bezpieczeństwo jazdy w terenie.
Silnik w piaście tylnego koła
Silnik napędowy jest zainstalowany w piaście tylnego koła, co zapewnia płynne i ciche wspomaganie. Gdy przestajesz pedałować lub prędkość przekracza 25 km/h, moc wyjściowa zatrzymuje się bez odczuwalnego oporu hamowania.
Specyfikacja techniczna
System napędu: 40 Nm
System elektryczny: MAHLE EBIKEMOTION X35+
Bateria: 250 Wh, 36V, ZŁĄCZE ANT+
Wyświetlacz: iWOC
Rama: JENA HY - CARBON MONOCOQUE NH-MOD
Widelec: JENA HY - CARBON MONOCOQUE NH-MOD
Mostek: RITCHEY COMP
Opony: VITTORIA TERRENO MIX 700X38
Siodełko: SELLE ITALIA MODEL X
Wspornik siodełka: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU
Oś: THRU AXLE 12X125 PRZÓD
Waga ramy: 1420 g +/- 5%
Waga widelca: 450 g +/- 5%
Opcja SHIMANO GRX 1X11 + MAHLE X35+/ WILIER HY-NDR28AC 20,210 PLN
Kierownica: RITCHEY FLAT BAR MTN COMP 2X BB BLK
Ster: FSA MR137 TAPERED 1"1/8 GÓRA - 1"1/4 DÓŁ
Przerzutki: SHIMANO SLRS700
Hamulce: SHIMANO BR-RS405 + BLRS600
Tarcze hamulcowe: SHIMANO SM-RT66 6 BOLTS 160 mm / 160 mm
Tylna przerzutka: SHIMANO GRX RD-RX812
Korba: SHIMANO GRX FC-RX600-1 40T
Suport: MICHE BB PRESSFIT 86.5x41
Kaseta: SHIMANO CS-M8000-11 11-42T
Łańcuch: SHIMANO GRX CN-HG601-11 114 Ogniw
Waga: 13,00 kg +/- 5%
Koła: WILIER HY-NDR28AC
Opcja SHIMANO GRX 1X11 + MAHLE X35+ WILIER HY-NDR28AC 22,790 PLN
System napędu: 40 Nm
Kierownica: RITCHEY ERGOMAX ROAD COMP
Mostek: RITCHEY COMP
Ster: FSA MR137 TAPERED 1"1/8 GÓRA - 1"1/4 DÓŁ
Przerzutki: SHIMANO GRX ST-RX600
Hamulce: SHIMANO GRX BR-RX400
Tarcze hamulcowe: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Tylna przerzutka: SHIMANO GRX RD-RX812
Korba: SHIMANO GRX FC-RX600-1 40T
Suport: MICHE BB PRESSFIT 86.5x41
Kaseta: SHIMANO CS-M8000-11 11-42T
Łańcuch: SHIMANO GRX CN-HG601-11 114 Ogniw
Waga: 12,7 kg +/- 5%
Geometria ramy
S M L XL
C/C (cm) 41 44 47 51
L (cm) 52,9 55,3 57,6 60
H (cm) 47 50 53 57
A (°) 72,8 73,7 73,1 72,8
L1 (cm) 42,3 42,3 42,3 42,3
H1 (cm) 12,5 15 17,5 20
A1 (°) 70,5 71 71,5 72
Reach (mm) 373 382 392 401
Stack (mm) 556 582 608 633
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.