Najważniejsze cechy
Wydajny silnik Polini E-P3+ EVO
Silnik Polini E-P3+ Evo o mocy 75 Nm zapewnia mocne i płynne wspomaganie pedałowania, idealne na długie trasy i strome podjazdy. Kompaktowa konstrukcja silnika pozwala na lepszą integrację z ramą, co przyczynia się do stabilności i eleganckiego wyglądu roweru.
Długi czas działania na baterii
Bateria Olympia o pojemności 835 Wh zapewnia niezwykłą autonomię, pozwalając na pokonywanie długich dystansów bez konieczności częstego ładowania. Zintegrowany system zarządzania baterią gwarantuje optymalną wydajność i długą żywotność.
Lekka i wytrzymała konstrukcja
Rama roweru wykonana jest z hydroformowanego aluminium 6061, co zapewnia wyjątkową wytrzymałość i lekkość. Karbonowy widelec dodatkowo zmniejsza wagę roweru i poprawia komfort jazdy, szczególnie na trudnym terenie.
Wszechstronność i funkcjonalność
SLED został wyposażony w mocowania na przednie i tylne bagażniki, co czyni go idealnym wyborem dla miłośników wypraw rowerowych. Szeroki zasięg i stabilność roweru umożliwiają komfortową jazdę na różnych trasach.
Specyfikacja Techniczna
Rama
● Materiał: Aluminium 6061 Hydroforming Tubes
● Główka ramy: 1.5" / 1.5" zintegrowane prowadzenie kabli
● Widelec: Karbon Monocoque
Napęd
● Silnik: Polini E-P3+ (75Nm)
● Typ: Silnik centralny / Czujnik momentu obrotowego
● Bateria: Olympia 835 Wh Ultra efficiency (22700 cells), montaż wewnętrzny, dolna rura
● Korba: FSA (42T)
● Przerzutki tylne: Shimano RX812 (11s.)
● Manetki: Shimano RX600
● Kaseta: Shimano CS-M5100 (11/42)
● Łańcuch: E-Bike
Hamulce
● Typ hamulców: Tarcze hydrauliczne
● Model: Shimano RX400
● Tarcze: Shimano RT10 (170 mm)
Koła
● Obręcze: Miche Race Pro DX lub Fulcrum E-Racing 900
● Piasty: Thru Axle, F: 12x100 mm, R: 12x142 mm
● Opony: Schwalbe G-One Bite 50-622 lub CST Convoy 50-622
Komponenty
● Siodło: Sella San Marco GND
● Sztyca: X-FEEL (30.9 mm) lub Dropper CrankBrothers Highline 3 (30.9 mm)
● Kierownica: X-FEEL (42 c/c)
● Mostek: X-FEEL (60 mm)