- -5 060,00 zł

Nowoczesny e-gravel z mocnym silnikiem Polini EP3+ (75 Nm), ultralekką baterią 820 Wh i karbonowym widelcem. Olympia SLED to dynamiczny rower elektryczny do eksploracji szutrowych tras, długodystansowych wypraw i jazdy bez kompromisów.
Olympia SLED to rower elektryczny typu e-gravel, który łączy w sobie autentyczny charakter roweru terenowego z możliwościami najnowszych technologii. Ten model został stworzony z myślą o pasjonatach długich wypraw, wymagających przewyższeń i jazdy po różnorodnych nawierzchniach – od asfaltu, przez szuter, po leśne ścieżki.
Sercem roweru jest włoski silnik Polini EP-3+ o momencie 75 Nm, który wyróżnia się wyjątkową czułością na siłę nacisku na pedały. System wspomagania działa płynnie i dynamicznie, dostosowując się do stylu jazdy użytkownika. Pracuje nawet przy wysokiej kadencji do 120 obrotów na minutę, oferując natychmiastową reakcję w każdych warunkach – nawet podczas stromych podjazdów.
Nowa generacja baterii PowerSlim 8 o pojemności 820 Wh została opracowana specjalnie z myślą o wysokiej wydajności przy jak najmniejszej objętości. Umieszczona w dolnej rurze ramy (Inner Down Tube), zapewnia idealne rozłożenie masy, dużą autonomię oraz atrakcyjny, sportowy wygląd. Dzięki niej rower oferuje zasięg wystarczający na całodniowe wyprawy – bez obaw o powrót na ładowarce.
Rama została wykonana z lekkiego aluminium Alloy 6061, a karbonowy widelec monocoque zapewnia precyzyjne prowadzenie oraz świetne tłumienie drgań. Dzięki dłuższemu reachowi rower prowadzi się stabilnie nawet na szybkich zjazdach i technicznych sekcjach. Konstrukcja ramy pozwala także na montaż przednich i tylnych bagażników – SLED sprawdzi się również jako rower bikepackingowy.
Olympia SLED korzysta z osprzętu Shimano GRX RX822, który został zaprojektowany specjalnie dla rowerów gravelowych. W zestawieniu z 12-rzędową kasetą Shimano CS-M7100 (10-45) i korbą FSA 44T, użytkownik otrzymuje szeroki zakres przełożeń, umożliwiający jazdę zarówno po płaskich drogach, jak i stromych podjazdach.
Rower wyposażono w hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano RX400 z tarczami 160 mm, które gwarantują skuteczne hamowanie w każdych warunkach. Lekka konstrukcja, nowoczesne komponenty oraz karbonowy widelec pozwoliły zredukować masę całkowitą do zaledwie 20,5 kg – to imponujący wynik w kategorii rowerów e-gravel.
Zintegrowany z ramą wyświetlacz Polini oferuje estetyczny wygląd i intuicyjną obsługę dzięki zdalnemu sterowaniu z kierownicy. Dzięki temu obsługa trybów wspomagania odbywa się bez odrywania rąk od kierownicy.
Rama: Alloy 6061, aluminiowa, hydroformowana
Widelec: Carbon Monocoque
Silnik: Polini EP-3+ (75 Nm)
Typ wspomagania: Mid Motor z czujnikiem momentu (Torque Sensor)
Bateria: Olympia PowerSlim 8 – 820 Wh
Miejsce montażu baterii: Inner Down Tube
Wyświetlacz: Zintegrowany z ramą, sterowanie z kierownicy
Hamulce: Shimano RX400, hydrauliczne tarczowe
Tarcze hamulcowe: Shimano RT10 (160/160 mm)
Napęd: 1x12
Przerzutka tylna: Shimano RD-RX822 SGS (12s.)
Manetki: Shimano RX610
Kaseta: Shimano CS-M7100 (10-45)
Korba: FSA 44T
Łańcuch: Shimano CN-6100
Koła: Fulcrum E-Racing 900 Thru Axle
Przód: 12x100 mm
Tył: 12x142 mm
Opony: CST Convoy 50-622
Siodło: Sella San Marco GND
Sztyca: X-Feel 30.9 mm
Mostek: X-Feel 60 mm
Kierownica: X-Feel 42 cm (center to center)
Waga: ok. 20,5 kg
Kolory: CC16 (czarno-srebrny), CC28 (czarno-zielony)