







Wilier Rave SLR to nowa definicja wszechstronności, łącząca sportową wydajność z możliwością jazdy po zróżnicowanych nawierzchniach. Stworzony zarówno do jazdy gravelowej, jak i wyścigowej, ten model oferuje idealne połączenie lekkości, sztywności i wygody. Niezależnie od tego, czy planujesz intensywną jazdę po szutrze, czy wyścig na drogach, Rave SLR zaskoczy Cię swoją responsywnością i wszechstronnością.
Wszechstronność w nowoczesnym stylu
Rave SLR to rower, który świetnie sprawdzi się w zróżnicowanych warunkach dzięki możliwości dostosowania go do jazdy gravelowej lub szosowej. Dzięki szerokiej gamie osprzętu, takiego jak Shimano GRX lub Sram AXS XPLR oraz oponom o szerokości do 42 mm, ten model sprosta nawet najbardziej wymagającym trasom gravelowym, zachowując przy tym wyścigowy charakter.
Wysoka wydajność
Dążenie do najwyższej wydajności to filozofia, która stoi za każdym rowerem Wiliera. Rave SLR, podobnie jak inne modele z serii, został zaprojektowany z myślą o maksymalnej efektywności. Lekka, responsywna rama z karbonu zapewnia optymalną sztywność tam, gdzie jest to niezbędne, a wyścigowa geometria gwarantuje dynamikę na każdym etapie jazdy.
Lekkość na najwyższym poziomie
Aby stworzyć lekką ramę, Wilier zastosował te same technologie co w modelach Filante SLR oraz Wilier 0 SLR. Zaawansowane włókna węglowe oraz technologie konstrukcyjne sprawiają, że Rave SLR oferuje doskonały stosunek wagi do wydajności, co czyni go idealnym wyborem zarówno na asfalt, jak i trudniejsze, szutrowe trasy.
Responsywność i stabilność
Dzięki doświadczeniu zdobytemu w zastosowaniu technopolimerów, Wilier połączył włókna węglowe z innowacyjnymi włóknami viskoelastycznymi, takimi jak Liquid Crystal Polymers. Technologia ta, zaczerpnięta z modeli Filante SLR i Wilier 0 SLR, poprawia jakość jazdy, zapewniając jednocześnie doskonałą kontrolę i komfort.
Zrównoważona geometria wyścigowa
Rama Rave SLR została zaprojektowana w oparciu o geometrię wyścigową, zachowując jednocześnie elementy rowerów gravelowych i endurance. Wyższy stack i krótszy reach w porównaniu do czysto wyścigowych modeli zapewniają lepszą stabilność i komfort na długich dystansach, bez rezygnacji z wydajności.
Zintegrowana kierownica i ukryte okablowanie
Lekka monokokowa kierownica 0-Bar i J-Bar nie tylko integruje kable hamulcowe i sterujące wewnątrz ramy, ale także oferuje aerodynamiczne korzyści i elegancki wygląd. Dzięki zaokrąglonym liniom i ergonomicznemu uchwytowi, kierownica gwarantuje pełną kontrolę i komfort, zarówno na asfaltowych, jak i szutrowych trasach.
Łatwe dopasowanie
Specjalne, dwuczęściowe dystanse pomiędzy rurą sterową a kierownicą ułatwiają szybki montaż i demontaż, nie wpływając na przebieg kabli. Wysoka sztywność kompozytowych materiałów zapewnia stabilność całej konstrukcji, nawet w najbardziej wymagających warunkach.
Podana cena jest dla opcji SRAM RED XPLR AXS E1 1X13S/MICHE GRAFF AERO 42 CARBON 700c TLR. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt
Specyfikacja techniczna:
• Rama: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Widelec: RAVE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Kierownica: Z BAR INTEGRATED CARBON CUSTOM MADE
• Waga kierownicy: 330 g +/- 5%
• Stery: CUSTOM SUPERSLIM 1-1/8" UPPER BR | FSA MR137 1-1/4" LOWER BR
• Opony: VITTORIA TERRENO DRY 700X40c TLR
• Siodełko: PROLOGO DIMENSION AXG T4.0
• Sztyca: WILIER FILANTE CARBON CUSTOM MADE -15 mm
• Osie: MICHE THRU AXLE 12X118F 12X165R
• Waga: 8.30 Kg +/- 5%
• Waga ramy: 950 g +/- 5%
• Waga widelca: 415 g +/- 5%
Opcja SRAM RED XPLR AXS E1 1X13S/MICHE GRAFF AERO 42 CARBON 700c TLR 43,999 PLN
Opcja SRAM FORCE XPLR AXS D2 1X12S/MICHE GRAFF AERO 42 CARBON 700c TLR 35,499 PLN
Opcja SHIMANO GRX Di2 RX825 2X12S/MICHE GRAFF AERO 42 CARBON 700c TLR 35,499 PLN