Jedenastorzędowa kaseta Miche Light Primato do roweru szosowego na system Shimano.
Rozpiętość przełożeń 12-32.
Waga : 245g
Jest 44 produktów.
Jedenastorzędowa kaseta Miche Light Primato do roweru szosowego na system Shimano.
Rozpiętość przełożeń 12-32.
Waga : 245g
Dwunastorzędowa kaseta Miche Primato K12 na system Campagnolo.
Rozpiętość przełożeń: 14-29
Waga: 390 gram
Dziewięciorzędowa kaseta do roweru szosowego na system Campagnolo.
Rozpiętość przełożeń 11-23.
Waga: 250 gram
Jedenastorzędowa kaseta Miche do roweru szosowego.
Rozpiętość przełożeń 11-27. Waga realna 265g
Dziesięciorzędowa kaseta przeznaczona do bębenków na system Shimano o rozpiętości 11-28.
Kaseta dostępna jest od ręki - wysyłka na następny dzień po złożeniu zamówienia.
Ten model kasku aero został zaprojektowany i przetestowany w tunelu aerodynamicznym przez EKOI jako doskonała alternatywa dla kasku czasowego.
AERO16 pozwoli Ci zaoszczędzić waty w porównaniu do tradycyjnego kasku szosowego, z dodatkową zaletą używania go na bardzo górzystych trasach (kiedy aerodynamika nie jest kluczowa) lub gdy jest bardzo gorąco (ponieważ jest lepiej wentylowany niż tradycyjny kask czasowy).
Konstrukcja z poliwęglanu dla większego bezpieczeństwa
Najnowszy dodatek do gamy kasków Ekoï, Crystal został opracowany przez nasz dział badań i rozwoju w celu zaoferowania sprzętu, który jest zarówno bezkompromisowy pod względem bezpieczeństwa, jak i bardzo lekki. Wszystko z nowoczesnym designem i płynnymi liniami.
Wzmocniona klatka dla maksymalnej ochrony
Przezroczyste słupki wspierające konstrukcję kasku Crystal są wykonane z poliwęglanu, materiału znanego z wysokiej odporności na uderzenia i lekkości. Dzięki wzmocnionej ramie wewnętrznej kask ten zapewnia zwiększone bezpieczeństwo wszystkim rowerzystom.
Owoc inżynierii i projektowania
Inżynierowie i projektanci pracowali razem, aby stworzyć kask o nowoczesnym, ekskluzywnym wyglądzie, który wykorzystuje przezroczystość poliwęglanu. Szerokie otwory idealnie komponują się z płynnymi liniami projektu.
Niezwykła wszechstronność
Bardziej otwarty niż kask aero i bardziej zamknięty niż czysty kask górski, nowy kask Crystal jest idealnym kompromisem do całorocznej jazdy na większości profili. Jego niewielka waga i ekstremalna wytrzymałość sprawiają, że jest idealnym towarzyszem dla zawodników, wspinaczy i rowerzystów ultra.
Tabela rozmiarów:
S : 52-54 cm
M: 55-58 cm
L: 59-61 cm
Najnowszy dodatek do gamy kasków Ekoï, Crystal został opracowany przez nasz dział badań i rozwoju w celu zaoferowania sprzętu, który jest zarówno bezkompromisowy pod względem bezpieczeństwa, jak i bardzo lekki. Wszystko to w nowoczesnym designie z płynnymi liniami.
Kask Ekoï AR14, noszony przez kolarzy najlepszych współczesnych drużyn kolarskich (Israël Premier-Tech, Cofidis, Arkéa-Samsic...), łączy w sobie ochronę, ergonomię, aerodynamikę, wszechstronność i design.
Kask Ekoï AR14, noszony przez kolarzy najlepszych współczesnych drużyn kolarskich (Israël Premier-Tech, Cofidis, Arkéa-Samsic...), łączy w sobie ochronę, ergonomię, aerodynamikę, wszechstronność i design.
Kask Ekoï AR14, noszony przez kolarzy najlepszych współczesnych drużyn kolarskich (Israël Premier-Tech, Cofidis, Arkéa-Samsic...), łączy w sobie ochronę, ergonomię, aerodynamikę, wszechstronność i design.
Nowy ultralekki kask Ekoï Gara został zaprojektowany w 5 celach: ochrona, komfort, lekkość, wentylacja, design.
Ten nowy Ekoï Gara ultralekki kask został zaprojektowany w 5 celach : ochrona, wygoda, lekkość, wentylacja, design.
Kask jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego kolarza podczas treningów jak i wyścigów. Musi on być lekki, komfortowy i dobrze wentylowany, ale jego podstawową funkcją jest zapewnienie skutecznej ochrony w razie upadku. Kask EKOI Stradale stanowi prawdziwą ewolucję odnośnie bezpieczeństwa kolarzy.
Kask jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego kolarza podczas treningów jak i wyścigów. Musi on być lekki, komfortowy i dobrze wentylowany, ale jego podstawową funkcją jest zapewnienie skutecznej ochrony w razie upadku. Kask EKOI Stradale stanowi prawdziwą ewolucję odnośnie bezpieczeństwa kolarzy.
Kask jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego kolarza podczas treningów jak i wyścigów. Musi on być lekki, komfortowy i dobrze wentylowany, ale jego podstawową funkcją jest zapewnienie skutecznej ochrony w razie upadku. Kask EKOI Stradale stanowi prawdziwą ewolucję odnośnie bezpieczeństwa kolarzy.
Kask jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego kolarza podczas treningów jak i wyścigów. Musi on być lekki, komfortowy i dobrze wentylowany, ale jego podstawową funkcją jest zapewnienie skutecznej ochrony w razie upadku. Kask EKOI Stradale stanowi prawdziwą ewolucję odnośnie bezpieczeństwa kolarzy.
Turbine SLR: Redefinicja prędkości
Czy to możliwe?
Turbine SLR to owoc synergicznego wyzwania i miesięcy intensywnych prac, w ramach projektu prowadzonego przez nasz Innovation Lab we współpracy z zawodnikami grupy Astana oraz Stefanem Küngiem z Groupama-FDJ.
Cel? Prosty: poprawić aerodynamiczną wydajność naszych rowerów czasowych o co najmniej 10%.
Efekt? Turbine SLR - nowa rama czasowa i triathlonowa, która poprawia efektywność aerodynamiczną o niemal 16%* w porównaniu do poprzedniego modelu.
*Dane zebrane w tunelu aerodynamicznym przy wietrze 50 km/h.
Supersonica SLR to najnowsza odsłona rowerów czasowych i triathlonowych stworzonych we współpracy z zespołem Groupama - FDJ Performance Center oraz jednym z najlepszych zawodników czasowych na świecie – Stefanem Küngiem. Nasz cel był prosty: poprawić wydajność aerodynamiczną o co najmniej 10%. Wynik? Supersonica SLR osiągnęła niemal 16%* poprawy efektywności aerodynamicznej w porównaniu do naszego poprzedniego modelu – Turbine SLR.
*Dane zebrane w tunelu aerodynamicznym przy prędkości wiatru 50 km/h i współczynniku turbulencji 0.3%.
Za każdym wyzwaniem kryje się odkrycie. Istnieje niewidoczny silnik, który budzi ducha każdego rowerzysty, niezależnie od jego umiejętności. To coś niematerialnego, podświadome pragnienie, które prowadzi rowerzystę przez naturę, w górę i w dół, bez rywala czy stopera do pobicia. Tym, co napędza ten silnik, nie jest sama radość z wyzwania, ale chęć zrozumienia siebie. Skąd pochodzimy i dokąd zmierzamy.
Nowa techniczna perspektywa modelu Karga opiera się na tej wizji i tych wartościach. Historia i filozofia Wiliera są związane ze światem wyścigów. Doświadczenie zdobyte z zespołem Wilier-Pirelli pomogło nam rozwinąć się w jeździe off-road. Ten niewidoczny silnik, który napędza każdego rowerzystę, wzbudził nasze pragnienie przełamania schematów. Przekroczyliśmy paradygmat lekkiego e-MTB.
Odkryliśmy, że wyścigowe DNA Wiliera świetnie sprawdza się także w rowerze, który nie koncentruje się na zawodach. Tak powstał model Karga.
Urta Hybrid to elektryczny rower górski typu down-country marki Wilier, wyposażony w silnik Fazua Ride 60, który staje się częścią rewolucji na rynku eMTB.
Kategoria rowerów MTB z wspomaganiem pedałowania ewoluuje z sezonu na sezon, a Urta Hybrid jest namacalnym dowodem postępu technologicznego, osiągniętego dzięki lżejszym, bardziej wydajnym materiałom oraz najnowszym systemom napędu elektrycznego.
Model z najwyższej półki waży mniej niż 16 kg, co jest rekordem w tej kategorii. Niska waga eliminuje potrzebę stosowania silników o wysokiej mocy czy akumulatorów o dużej pojemności.
System Fazua Ride 60 to optymalne rozwiązanie, które w pełni zachowuje naturę i esencję prawdziwego roweru MTB z pełnym zawieszeniem z włókna węglowego: lekki i szybki podczas podjazdów, płynny, bezpieczny i zabawny na zjazdach. Na płaskich odcinkach zoptymalizowana waga Urta Hybrid zapewnia płynną jazdę z łatwym pedałowaniem, nawet bez wspomagania, co pozwala zaoszczędzić baterię i wydłużyć zasięg.
Wolność wyboru
Jena Hybrid to rower z ramą i widelcem wykonanymi z włókna węglowego. Geometria ramy jest podobna do modelu Jena, oferując sportową, endurance'ową jazdę w połączeniu z wygodną pozycją do długich godzin spędzonych na siodełku.
Jena Hybrid wyposażona jest w tradycyjne komponenty, takie jak hydrauliczne hamulce tarczowe, 11-biegowa przekładnia oraz obręcze karbonowe lub aluminiowe.
Jedynym dodatkiem do tradycyjnej konfiguracji jest tylna piasta zawierająca silnik Ebikemotion o mocy 40 Nm, wspomagający pedałowanie. Silnik jest zasilany akumulatorem o pojemności 250 Wh, doskonale zintegrowanym wewnątrz rury dolnej ramy.
Kontrola systemu (włączanie, wyłączanie i monitorowanie) odbywa się za pomocą przycisku iWoc zamontowanego na kierownicy, co pozwala rowerzyście wybrać różne tryby wspomagania Jena Hybrid.
Jazda na długich dystansach, samemu lub w towarzystwie, z dala od ruchu drogowego i zgiełku współczesnego życia. Zabierz ze sobą wszystko, czego potrzebujesz. Słuchaj rytmu swojego ciała: jedz, kiedy musisz, śpij, i ciesz się każdą chwilą. Niezależnie od tego, dokąd się wybierasz.
Adlar Hybrid to naturalne rozwinięcie naszej platformy gravelowej, dedykowanej przygodzie. DNA tego modelu jest identyczne jak w Adlar, z dodatkiem centralnego silnika TQ HPR50. Cały układ napędowy waży zaledwie 3,9 kg. Moment obrotowy 50 Nm oraz szczytowa moc 300 W zapewniają płynne wspomaganie pedałowania bez szarpnięć. Nieważne, czy jedziesz tylko do sąsiedniej wioski, czy zmierzasz ku pierwszemu dużemu wyzwaniu kilkadziesiąt kilometrów od domu. Każdy ma swój własny cel.
W pełni zgodnie z duchem Wiliera, zastosowano przyjemność wspomaganego pedałowania w naszym uniwersalnym rowerze, dedykowanym wszystkim, którzy kochają rower szosowy bez zbyt dużego wysiłku. Geometrie skoncentrowane na komforcie są dostępne w pięciu rozmiarach ramy: XS, S, M, L, XL.
Rezultatem jest e-rower szosowy o eleganckim designie z całkowicie zintegrowanym prowadzeniem kabli, który dziedziczy kształty wersji sportowej, do tego stopnia, że można go pomylić z nią na pierwszy rzut oka. Garda Hybrid wykorzystuje sprawdzony i niezawodny napęd Mahle X35+ z silnikiem o mocy 250 Wh, wbudowanym w tylną piastę, podczas gdy bateria jest umieszczona w rurze dolnej.
Ta niemożliwa wspinaczka już nie jest przeszkodą. Stała się prawdziwym punktem wyjścia. Nowa perspektywa, nowy sposób na postrzeganie świata i odkrywanie lub ponowne odkrywanie nowego wymiaru: przyjemność bezstresowego pedałowania.
Filozofia Hybrydowa, Wydajność Wiliera
Trudno uwierzyć, że ten rower ukrywa system wspomagania elektrycznego pedałowania. A jednak, to prawda. Filante Hybrid to elektryczny rower szosowy, który integruje najlżejszy system wspomagania pedałowania na świecie: nowy silnik X20 firmy Mahle, niemieckiego giganta, który prowadzi innowacje technologiczne w kierunku mobilności o zerowym wpływie na środowisko. Filante Hybrid został zaprojektowany z bardzo konkretnym celem: pomóc Ci jechać szybciej przy minimalnym wysiłku.
Łącząc nowy system Mahle X20 z naszą wiedzą na temat efektywności aerodynamicznej oraz wykorzystując materiały kompozytowe, jeszcze bardziej podniesiono osiągi modelu Cento10 Hybrid, który zdobył liczne międzynarodowe nagrody w minionych sezonach. Ogólna poprawa w zakresie oszczędności energii wynosi praktycznie 8%.
Ulepszona gospodarka baterią i większa integracja dla lepszej aerodynamiki, mniejszej wagi i lepszych osiągów.
Gama rowerów terenowych z pełnym zawieszeniem o skoku 120 mm rozszerza się o wprowadzenie wersji SL, zaprojektowanej tak, aby dostarczyć jakość i osiągi znane z modelu Urta Max SLR—wybieranego przez mistrza Europy XCO, Simone Avondetto—szerszej grupie odbiorców.
Urta Max SL, charakteryzująca się geometrią wyścigową, konstrukcją z karbonowego monokoku i kinematyką podobną do wersji SLR, staje się pierwszym krokiem w świat wyczynowego off-roadu Wilier.
Oferta hardtaili terenowych rozszerza się wraz z wprowadzeniem wersji SL, zaprojektowanej tak, aby dostarczyć jakość i osiągi znane z modelu wyścigowego Usma SLR szerszej grupie odbiorców.
Usma SL cechuje się lekką ramą wykonaną z monokokowego włókna węglowego. Jest łatwy w obsłudze, zarówno pod względem wsparcia mechanicznego, jak i ustawień zawieszenia o skoku 100 mm. Zachowuje tę samą geometrię wyścigową co model przeznaczony do zawodów, jednak dostępny jest w bardziej przystępnej cenie i z mniej ekstremalną wagą ogólną.
USMA SLR to nowoczesny, gotowy do wyścigów hardtail MTB, który dołącza do linii Wilier Triestina, obok URTA MAX SLR i URTA SLR. To wyjątkowy model stworzony z myślą o miłośnikach off-roadu, którzy szukają roweru wyścigowego do najbardziej wymagających tras terenowych.
Wilier Urta SLR to szczyt ewolucji Wilier Triestina w segmencie rowerów górskich. To rower najwyższej klasy, stworzony, by dostarczać zaawansowane i nowoczesne doświadczenia w kolarstwie cross country. Rama Urta SLR została zaprojektowana, aby zapewniać doskonałą trakcję i stabilność na najtrudniejszych trasach.
Dzięki niezawodności i efektywności, Urta SLR jest idealnym wyborem dla osób dążących do najwyższych wyników na trasach XCO/XCM.
Max! Max! Max! - Maksymalne osiągi, maksymalna frajda!
Wilier Urta Max SLR to nowoczesny rower MTB zaprojektowany z myślą o zapewnieniu Wilier-Vittoria MTB Factory Team nowoczesnego i wszechstronnego roweru wyścigowego oferujący: system zawieszenia o wysokiej wydajności, precyzyjne prowadzenie i bezpieczeństwo.
Od pierwszego momentu, nowy Urta Max SLR sprawi, że poczujesz się, jakbyś jeździł na rowerze idealnym zarówno do zawodów, jak i do zabawy na najbardziej wymagających trasach.
Garda to idealny wybór dla tych, którzy pragną nowoczesnego roweru z jazdą bez stresu. Dzięki modelowi Garda przekształciliśmy podstawowy rower wyścigowy wykonany z włókna węglowego, nadając mu nowoczesny charakter, z wbudowanymi kablami w ramie i wystarczającym prześwitem dla opon o szerokości do 32 mm.
Granturismo SLR to rower wyścigowy zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności i komforcie, idealny dla tych, którzy pokonują długie dystanse. Dzięki specjalnej geometrii endurance i systemowi Actiflex 2.0, który zminimalizuje stres posturalny, każda podróż będzie bardziej komfortowa.
Komfort długich tras w nowej odsłonie
Filante SL to rower, który łączy zaawansowaną aerodynamikę z komfortem, oferując doskonałą wydajność podczas długodystansowych przejażdżek. Wzorem dla Filante SL była wersja SLR, jednak nowy model został zaprojektowany z myślą o szerszej grupie rowerzystów, łącząc doskonałe osiągi z poprawionym komfortem.
Wilier Verticale SLR to jeden z najlżejszych rowerów w ofercie włoskiego producenta, stworzony z myślą o zawodowcach i amatorach, którzy szukają najwyższej wydajności podczas jazdy w górach i na długich dystansach. Dzięki innowacyjnym technologiom oraz precyzji wykonania, Verticale SLR zapewnia doskonałe połączenie lekkości, sztywności i responsywności.
Jaroon to aluminiowa rama stworzona z myślą o świecie gravel, wyposażona w półzintegrowane prowadzenie kabli. Pod względem technologicznym rama posiada tylną sztywną oś, główkę ramy o zróżnicowanej średnicy (nie stożkową), a także sztycę o średnicy 27,2 mm, co zapewnia większy komfort. Zastosowano system hamulców tarczowych z mocowaniem Flat Mount oraz wyścigową kierownicę z 12° rozchyleniem. Widelec to monolityczna konstrukcja wykonana w całości z karbonu, również ze sztywną osią.
Dla maksymalnej wszechstronności, rama została zaprojektowana tak, aby umożliwić montaż błotników, przednich i tylnych bagażników, a także zapewnia miejsce na opony o szerokości do 45 mm na ramie i przednim widelcu.
Jena to rower gravelowy z włókna węglowego, stworzony, by zapewnić Ci większą swobodę wyboru podczas każdej przejażdżki. Bez względu na to, czy szukasz wydajności na szutrowych drogach i singlowych ścieżkach, czy też przygód, eksploracji i bikepackingu, Jena została zaprojektowana, aby sprostać wszystkim Twoim potrzebom.
Jena to lekki, reaktywny i łatwy w prowadzeniu rower z geometrią łączącą komfort wyścigowy z wszechstronnością gravelową, który potrafi dostosować się do wielu zastosowań wymaganych od roweru gravelowego.
Wilier Adlar to rower stworzony dla tych, którzy szukają prawdziwej przygody na szlaku. Niezależnie od tego, czy zaczynasz, czy kończysz swoją podróż, każda przygoda to ewolucja, która zmienia Twoje spojrzenie na świat i siebie samego. Rower Adlar został zaprojektowany z myślą o tych, którzy pragną odkrywać nowe tereny, podziwiać piękno natury i czerpać radość z nieograniczonej wolności podczas jazdy.
Kiedy pozwalamy, by wydarzyło się coś nieoczekiwanego...
Rave SL to kolejny krok ku nowym horyzontom. Dziedzictwo tego modelu jest ściśle związane z projektem Rave SLR. Geometrie wyścigowe łączą się tutaj w jednym rowerze, który posiada dwie dusze: szosową i gravelową. Skoncentrowano się na technicznych detalach z jednym celem: stworzyć rower dla kolarzy, którzy kochają jazdę w każdych warunkach na jednym rowerze, bez traktowania siebie zbyt poważnie.
Geometrie i design wywodzą się z platformy SLR, ale w połączeniu z nowym materiałem. Rama z włókna węglowego posiada inną technologię laminowania, gdzie składnik się zmienia, ale forma pozostaje taka sama. Dla porównania, model Rave SL w tym samym rozmiarze ramy waży zaledwie 140 g więcej niż jego bardziej utytułowana siostra, Rave SLR.
Skalowalna technologia, połączona z mistrzowskim rzemiosłem w zakresie włókna węglowego, oddaje filozofię Wilier SL, która jest wspólnym mianownikiem modeli Rave SL, Filante SL oraz 0 SL.
Wilier Rave SLR to nowa definicja wszechstronności, łącząca sportową wydajność z możliwością jazdy po zróżnicowanych nawierzchniach. Stworzony zarówno do jazdy gravelowej, jak i wyścigowej, ten model oferuje idealne połączenie lekkości, sztywności i wygody. Niezależnie od tego, czy planujesz intensywną jazdę po szutrze, czy wyścig na drogach, Rave SLR zaskoczy Cię swoją responsywnością i wszechstronnością.
Nowy mistrz aerodynamicznej sztuki
Filante SLR to zaawansowany aerodynamiczny rower o doskonałej sztywności i niskiej wadze, stanowiący naturalną ewolucję najwyższej klasy rowerów aerodynamicznych używanych przez profesjonalistów.