System Actiflex 2.0
Sercem modelu Granturismo SLR jest system tłumienia drgań Actiflex 2.0, który umożliwia tylnemu kołu uzyskanie do 5 mm pionowego skoku. Zaktualizowana wersja systemu Actiflex, znanego z Cento10 NDR, zwiększa komfort jazdy, redukując wibracje i poprawiając efektywność podczas długich wypraw.
Nowa konstrukcja, wyższa wydajność
System Actiflex 2.0 został zaprojektowany z myślą o maksymalnej integracji z ramą. Dzięki nowemu pozycjonowaniu blisko przecięcia rury podsiodłowej i górnej, Actiflex jest bardziej chroniony przed zabrudzeniami, co zwiększa jego trwałość i zmniejsza potrzebę konserwacji.
Geometria endurance
Geometria ramy Granturismo SLR została zaprojektowana, aby zapewnić idealne połączenie komfortu i wydajności. Rower ma nieco krótszy reach oraz wyższy stack, co pozwala na bardziej komfortową pozycję bez konieczności stosowania dodatkowych podkładek dystansowych, zachowując jednocześnie sportowy charakter.
Wysokiej jakości włókno węglowe
Rama Granturismo SLR jest wykonana z mieszanki HUS-MOD z dodatkiem polimeru ciekłokrystalicznego, co zapewnia wyjątkową elastyczność pionową i zwiększoną sztywność skrętną. Ta zaawansowana technologia została zapożyczona z innych topowych modeli, takich jak Filante SLR i Wilier 0 SLR.
Aerodynamika w endurance
Mimo że Granturismo SLR nie jest typowym rowerem wyścigowym, aerodynamika odgrywa tu istotną rolę. Zoptymalizowane kształty rur, szeroka korona widelca oraz zintegrowana monokokowa kierownica sprawiają, że długie godziny w siodle będą mniej męczące, dzięki lepszej efektywności aerodynamicznej.
Przestronność opon i wszechstronność
Dzięki szerokiej koronie widelca możliwe jest zamontowanie opon o szerokości do 32 mm, co jest idealnym rozwiązaniem dla roweru endurance. Dodatkowo, odłączalne mocowanie przerzutki pozwala na instalację konfiguracji 1x, co sprawia, że rower jest gotowy na przyszłość, oferując większą wszechstronność.
Zintegrowana kierownica z monokoku
Kierownica Granturismo SLR jest ergonomicznie zaokrąglona, zapewniając większy komfort podczas długich tras. Dzięki wewnętrznemu prowadzeniu kabli, rower zachowuje czyste linie i jest mniej podatny na opór powietrza.
Łatwy montaż i konfiguracja
Dystanse między rurą sterową a kierownicą są wyposażone w kompozytowe podkładki o wysokiej sztywności, które umożliwiają łatwy montaż i demontaż bez ingerencji w układ kabli.
Specyfikacja techniczna Granturismo SLR:
• Rama: GRANTURISMO SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Widelec: GRANTURISMO SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Kierownica: ZERO BAR INTEGRATED CARBON
• Waga kierownicy: 360 g +/- 5%
• Stery: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
• Opony: VITTORIA CORSA PRO 700x28
• Siodełko: PROLOGO DIMENSION 143
• Sztyca: FILANTE SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 mm / 0 mm
• Osie: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
• Waga ramy: 1100 g +/- 5%
• Waga widelca: 360 g +/- 5%
Podana cena jest dla opcji SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170 2X12S / MICHE KLEOS 36 CARBON.W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt z nami.
Opcja CAMPAGNOLO SUPER RECORD WIRELESS 2X12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 51,170 PLN
- Manetki: CAMPAGNOLO SUPER RECORD WIRELESS 12 SPEED
- Hamulce: CAMPAGNOLO SUPER RECORD WIRELESS 12 SPEED ERGOPOWER CONTROLS
- Tarcze hamulcowe: CAMPAGNOLO ROTOR 03 160 / 160
- Przerzutka przednia: CAMPAGNOLO SUPER RECORD WIRELESS 12 SPEED
- Przerzutka tylna: CAMPAGNOLO SUPER RECORD WIRELESS 12 SPEED
- Korba: SUPER RECORD WIRELESS SERIES 34-50T
- Suport: CAMPAGNOLO PRO-TECH™ PRESSFIT
- Kaseta: SUPER RECORD WIRELESS 12 SPEED SERIES 10-29T
- Łańcuch: SUPER RECORD 12 SPEED
- Koła: MICHE KLEOS 36 CARBON
Opcja SRAM RED AXS E1 2X12S WITH POWERMETER/MICHE KLEOS 36 CARBON 47,300 PLN
- Manetki: SRAM RED AXS ED-RED-E1
- Hamulce: SRAM RED AXS ED-RED-E1
- Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE X RT-PLN-X-A1 160 / 160
- Przerzutka przednia: SRAM RED AXS FD-RED-E-E1
- Przerzutka tylna: SRAM RED AXS E1
- Korba: SRAM RED AXS E1 DUB FC-RED-P-E1 WITH POWERMETER 48-35T
- Suport: SRAM DUB PRESS FIT 86.5 ROAD WIDE
- Kaseta: SRAM RED CS-XG-1290-E1 10-36T
- Łańcuch: SRAM RED CN-RED-E1
- Koła: MICHE KLEOS 36 CARBON
Opcja SHIMANO DURA-ACE Di2 R9270 1x12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 43,860 PLN
- Manetki: SHIMANO DURA-ACE Di2 ST-R9270
- Hamulce: SHIMANO DURA-ACE BR-R9270
- Tarcze hamulcowe: SHIMANO DURA-ACE SM-RT900 160 / 140
- Przerzutka przednia: SHIMANO DURA-ACE Di2 FD-R9250
- Przerzutka tylna: SHIMANO DURA-ACE Di2 FD-R9250
- Korba: SHIMANO DURA-ACE FC-R9200 52-36T
- Suport: MICHE PRESSFIT 86.5X41
- Kaseta: SHIMANO DURA-ACE CS-R9200-12 11-30T
- Łańcuch: SHIMANO DURA-ACE CN-M9100
- Koła: MICHE KLEOS 36 CARBON
Opcja SRAM FORCE AXS D2 2X12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 35,690 PLN
- Manetki: SRAM FORCE AXS ED-FRC-D2
- Hamulce: SRAM FORCE AXS ED-FRC-D2
- Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE RT-PLN-A1 160 / 160
- Przerzutka przednia: SRAM FORCE FD-FRC-E-D2
- Przerzutka tylna: SRAM FORCE AXS RD-FRC-E-D2
- Korba: SRAM FORCE AXS FC-FRC-D2 48-35T
- Suport: SRAM DUB PRESS FIT 86.5 ROAD
- Kaseta: SRAM FORCE CS-XG-1270-D1 10-33T
- Łańcuch: SRAM FORCE CN-FRC-D1
- Koła: MICHE KLEOS 36 CARBON
Opcja SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170 2X12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 35,690 PLN
- Manetki: SHIMANO ULTEGRA Di2 ST-R8170
- Hamulce: SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170
- Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 160 / 140
- Przerzutka przednia: SHIMANO ULTEGRA Di2 FD-R8150
- Przerzutka tylna: SHIMANO ULTEGRA Di2 RD-R8150
- Korba: SHIMANO ULTEGRA FC-R8100 50-34T
- Suport: MICHE PRESSFIT 86.5X41
- Kaseta: SHIMANO ULTEGRA CS-R8101-12 11-30T
- Łańcuch: SHIMANO ULTEGRA CN-M8100
- Koła: MICHE KLEOS 36 CARBON
Geometrie ramy
Właściwość |
XS |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
---|
C/C (cm) |
43.8 |
46.7 |
48.6 |
50.5 |
52.4 |
54.3 |
L (cm) |
51.7 |
53.2 |
54.7 |
55.8 |
57.4 |
59.2 |
H (cm) |
45 |
48 |
50 |
52 |
54 |
56 |
A (°) |
74.5 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73 |
72.5 |
L1 (cm) |
40.9 |
40.9 |
41.2 |
41.2 |
41.2 |
41.4 |
H1 (cm) |
11.7 |
13.6 |
15.7 |
17.7 |
19.6 |
21.7 |
A1 (°) |
71 |
71.5 |
72 |
72.5 |
72.5 |
72.5 |
Reach (mm) |
369 |
374 |
379 |
384 |
389 |
395 |
Stack (mm) |
527 |
546 |
566 |
586 |
604 |
625 |
Wheelbase (mm) |
977 |
985 |
995 |
1002 |
1013 |
1027 |
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.