


System Actiflex 2.0
Sercem modelu Granturismo SLR jest system tłumienia drgań Actiflex 2.0, który umożliwia tylnemu kołu uzyskanie do 5 mm pionowego skoku. Zaktualizowana wersja systemu Actiflex, znanego z Cento10 NDR, zwiększa komfort jazdy, redukując wibracje i poprawiając efektywność podczas długich wypraw.
Nowa konstrukcja, wyższa wydajność
System Actiflex 2.0 został zaprojektowany z myślą o maksymalnej integracji z ramą. Dzięki nowemu pozycjonowaniu blisko przecięcia rury podsiodłowej i górnej, Actiflex jest bardziej chroniony przed zabrudzeniami, co zwiększa jego trwałość i zmniejsza potrzebę konserwacji.
Geometria endurance
Geometria ramy Granturismo SLR została zaprojektowana, aby zapewnić idealne połączenie komfortu i wydajności. Rower ma nieco krótszy reach oraz wyższy stack, co pozwala na bardziej komfortową pozycję bez konieczności stosowania dodatkowych podkładek dystansowych, zachowując jednocześnie sportowy charakter.
Wysokiej jakości włókno węglowe
Rama Granturismo SLR jest wykonana z mieszanki HUS-MOD z dodatkiem polimeru ciekłokrystalicznego, co zapewnia wyjątkową elastyczność pionową i zwiększoną sztywność skrętną. Ta zaawansowana technologia została zapożyczona z innych topowych modeli, takich jak Filante SLR i Wilier 0 SLR.
Aerodynamika w endurance
Mimo że Granturismo SLR nie jest typowym rowerem wyścigowym, aerodynamika odgrywa tu istotną rolę. Zoptymalizowane kształty rur, szeroka korona widelca oraz zintegrowana monokokowa kierownica sprawiają, że długie godziny w siodle będą mniej męczące, dzięki lepszej efektywności aerodynamicznej.
Przestronność opon i wszechstronność
Dzięki szerokiej koronie widelca możliwe jest zamontowanie opon o szerokości do 32 mm, co jest idealnym rozwiązaniem dla roweru endurance. Dodatkowo, odłączalne mocowanie przerzutki pozwala na instalację konfiguracji 1x, co sprawia, że rower jest gotowy na przyszłość, oferując większą wszechstronność.
Zintegrowana kierownica z monokoku
Kierownica Granturismo SLR jest ergonomicznie zaokrąglona, zapewniając większy komfort podczas długich tras. Dzięki wewnętrznemu prowadzeniu kabli, rower zachowuje czyste linie i jest mniej podatny na opór powietrza.
Łatwy montaż i konfiguracja
Dystanse między rurą sterową a kierownicą są wyposażone w kompozytowe podkładki o wysokiej sztywności, które umożliwiają łatwy montaż i demontaż bez ingerencji w układ kabli.
Specyfikacja techniczna Granturismo SLR:
• Rama: GRANTURISMO SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Widelec: GRANTURISMO SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Kierownica: ZERO BAR INTEGRATED CARBON
• Waga kierownicy: 360 g +/- 5%
• Stery: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
• Opony: VITTORIA CORSA PRO 700x28
• Siodełko: PROLOGO DIMENSION 143
• Sztyca: FILANTE SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 mm / 0 mm
• Osie: THRU AXLE 12X125 FRONT - 12X171 REAR
• Waga ramy: 1100 g +/- 5%
• Waga widelca: 360 g +/- 5%
Podana cena jest dla opcji SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170 2X12S / MICHE KLEOS 36 CARBON.W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt z nami.
Opcja CAMPAGNOLO SUPER RECORD WIRELESS 2X12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 50999 PLN
Opcja SRAM RED AXS E1 2X12S WITH POWERMETER/MICHE KLEOS 36 CARBON 47,499 PLN
Opcja SHIMANO DURA-ACE Di2 R9270 1x12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 43,999 PLN
Opcja SRAM FORCE AXS D2 2X12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 35,999 PLN
Opcja SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170 2X12S/MICHE KLEOS 36 CARBON 35,999 PLN
Geometrie ramy
Właściwość | XS | S | M | L | XL | XXL |
---|---|---|---|---|---|---|
C/C (cm) | 43.8 | 46.7 | 48.6 | 50.5 | 52.4 | 54.3 |
L (cm) | 51.7 | 53.2 | 54.7 | 55.8 | 57.4 | 59.2 |
H (cm) | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 |
A (°) | 74.5 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73 | 72.5 |
L1 (cm) | 40.9 | 40.9 | 41.2 | 41.2 | 41.2 | 41.4 |
H1 (cm) | 11.7 | 13.6 | 15.7 | 17.7 | 19.6 | 21.7 |
A1 (°) | 71 | 71.5 | 72 | 72.5 | 72.5 | 72.5 |
Reach (mm) | 369 | 374 | 379 | 384 | 389 | 395 |
Stack (mm) | 527 | 546 | 566 | 586 | 604 | 625 |
Wheelbase (mm) | 977 | 985 | 995 | 1002 | 1013 | 1027 |
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.