







Aerodynamiczna wydajność
Filante SLR został zaprojektowany w celu maksymalizacji wydajności aerodynamicznej w rzeczywistych warunkach. Projekt oparty jest na danych z tunelu aerodynamicznego, ale uwzględnia również rzeczywiste turbulencje, które wpływają na rower. Zmieniono profile, rezygnując z ostrych krawędzi na rzecz zaokrąglonych kształtów, co poprawia wydajność nawet w trudnych warunkach przepływu powietrza.
Przód widelca został poszerzony o 7 mm, co stanowi wzrost o 13,6% w porównaniu z modelem Cento10PRO. Dzięki temu oddalono ramiona widelca od koła, zmniejszając turbulencje i poprawiając aerodynamikę.
240 opcji dopasowania
Nowy projekt widelca umożliwia instalację do 35 mm podkładek pod kierownicą, dzięki czemu oferowane są aż 240 różnych konfiguracji ramy, kierownicy i podkładek, z dwoma dostępnymi wspornikami siodełka: 15 mm i 0 mm. To pozwala na szeroką personalizację bez nakładania się pomiędzy opcjami.
Lekki i responsywny
Nowe aerodynamicznie zoptymalizowane profile pozwoliły na usunięcie nadmiaru wagi z konstrukcji ramy. Forma bez ostrych krawędzi wymaga mniejszej ilości materiału i żywicy, co pozwoliło na osiągnięcie wagi zaledwie 870 gramów. Zmontowany rower z topowymi specyfikacjami waży 6,8 kg.
Kierownica zintegrowana Filante wykonana jest z tego samego węgla, co model Wilier 0 SLR, a dzięki zastosowaniu różnych typów węgla w połączeniu z Liquid-Crystal Polymer, uzyskano wyjątkowy poziom lekkości i sztywności.
Kierownica i zintegrowane kable
Kierownica monocoque Filante o wadze 350 gramów (rozmiar 101x42) jest lekką konstrukcją, która ukrywa kable przerzutek i hamulców, kierując je wewnątrz ramy. Jej prosty, opływowy design zapewnia maksymalny komfort chwytu.
Zrównoważony design
Filante SLR dostępny jest w sześciu rozmiarach, a sekcje rur zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić jednolitą sztywność, jakość prowadzenia i komfort w każdym rozmiarze ramy.
Łatwy montaż podkładek
Podkładki między sterami ramy a kierownicą wykonane są z wysoko sztywnego materiału kompozytowego z specjalną komorą na kable. Są składane na dwie części, co umożliwia szybki montaż i demontaż bez ingerencji w kable.
System szybkiego uwalniania osi
Nowością jest system Mavic Speed Release, który umożliwia szybkie zdjęcie koła z ramy bez potrzeby całkowitego wyciągania osi z piasty. Rozwiązanie to znacząco skraca czas wymiany koła podczas wyścigów – średnio o 7 sekund w porównaniu z tradycyjnym systemem osi przelotowej.
Podana cena jest dla wariantu:SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170/MICHE KLEOS 50 CARBON i koloru czerwonego. W razie potrzeby skontaktuj się z nami w celu zamówienia innych opcji i kolorów.
Specyfikacja techniczna:
• Rama: FILANTE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Widelec: FILANTE SLR - CARBON MONOCOQUE HUS MOD + LIQUID CRYSTAL POLYMER
• Kierownica: FILANTE BAR INTEGRATED CARBON
• Waga kierownicy: 350 g +/- 5%
• Stery: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
• Opony: VITTORIA CORSA PRO 700x28
• Siodełko: SELLE ITALIA FLITE BOOST COVERED
• Sztyca: FILANTE SLR CARBON WILIER CUSTOM MADE -15 mm / 0 mm
• Osie: THRU AXLE MAVIC SPEED RELEASE WITHOUT LEVER | 12X100 FRONT - 12X142 REAR
• Waga ramy: 870 g +/- 5%
Opcja CAMPAGNOLO SUPER RECORD WIRELESS 2X12S/MICHE KLEOS RD 50 55,499 PLN
Opcja SHIMANO DURA-ACE Di2 R9270 2X12S/MICHE KLEOS RD 50 53,999 PLN
Opcja SRAM RED AXS E1 2X12S/MICHE KLEOS RD 50 53,750 PLN
Opcja SHIMANO DURA-ACE Di2 R9270 1x12S/MICHE KLEOS RD 50 50,499 PLN
Opcja SRAM FORCE AXS D2 2X12S/MICHE KLEOS 50 CARBON 39999 PLN
Opcja SHIMANO ULTEGRA Di2 R8170/MICHE KLEOS 50 CARBON 39999 PLN
Geometria ramy
Właściwość | XS | S | M | L | XL | XXL |
---|---|---|---|---|---|---|
C/C (cm) | 43.2 | 46.2 | 48.2 | 50.2 | 52.2 | 54.2 |
L (cm) | 51.5 | 53 | 54.3 | 55.6 | 57 | 58.3 |
H (cm) | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 |
Kąt A (°) | 75.2 | 74.5 | 74 | 73.5 | 73 | 72.5 |
L1 (cm) | 40.7 | 40.7 | 40.8 | 41 | 41.1 | 41.1 |
H1 (cm) | 10.4 | 11.9 | 13.5 | 15.4 | 16.6 | 18.1 |
Kąt A1 (°) | 70.8 | 72 | 72.5 | 73 | 73 | 73.5 |
Reach (mm) | 380 | 384 | 388 | 391 | 395 | 399 |
Stack (mm) | 505 | 521 | 538 | 555 | 571 | 587 |
Wheelbase (mm) | 981 | 984 | 990 | 997 | 1002 | 1006 |
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.