Koszyk

Rower MTB Wilier Urta Max SLR

35 999,00 zł
Brutto

Max! Max! Max! - Maksymalne osiągi, maksymalna frajda!

Wilier Urta Max SLR to nowoczesny rower MTB zaprojektowany z myślą o zapewnieniu Wilier-Vittoria MTB Factory Team nowoczesnego i wszechstronnego roweru wyścigowego oferujący: system zawieszenia o wysokiej wydajności, precyzyjne prowadzenie i bezpieczeństwo.

Od pierwszego momentu, nowy Urta Max SLR sprawi, że poczujesz się, jakbyś jeździł na rowerze idealnym zarówno do zawodów, jak i do zabawy na najbardziej wymagających trasach.

Rozmiar : S
Ilość
Dodaj do listy życzeń
Skontaktuj się z nami w celu zamówienia produktu

Nowy system zawieszenia

Urta Max SLR wyposażony jest w nowoczesny system tłumienia na pojedynczej osi. Optymalny współczynnik kompresji zapewnia skuteczność na każdym rodzaju nawierzchni. Standardowo montowane amortyzatory Rock Shox i Fox z 45 mm skokiem mają krzywe kompresji dostosowane do współpracy z wybranym stosunkiem dźwigni w etapie projektowania. System działa w trzech fazach: regresywnej (twardszej i bardziej trwałej), reaktywnej (dla maksymalnej efektywności podczas pedałowania) i progresywnej (aby uniknąć końca skoku zawieszenia).

Rama

Rama Urta Max SLR zbudowana jest z wysokomodularnego włókna węglowego HUS-MOD, używanego w najlepszych produktach Wiliera. Przedni trójkąt ramy integruje przewody wewnętrznie, co zapewnia elegancki wygląd i poprawia sztywność w obszarze główki ramy. Tylni trójkąt zaprojektowano z pojedynczym punktem obrotu, a nowy korbowód (wzmocniony w porównaniu do poprzednich wersji) zapewnia maksymalną efektywność skoku 120 mm.

Nowoczesne rozwiązania dla napędów

Urta Max SLR jest kompatybilny z nowoczesnymi napędami dostępnymi na rynku. Może pomieścić przednią koronę o maksymalnej liczbie zębów 38 oraz standardowe widelce UDH są zgodne z nowymi zestawami przerzutek Sram Eagle.

Sztyca teleskopowa

Rower wyposażony jest w sztycę teleskopową o średnicy 31,6 mm. W zależności od rozmiaru roweru, sztyca ma różną długość skoku: 100 mm dla rozmiarów S i M, 125 mm dla rozmiarów L i XL.

Maksymalna ochrona ramy

Aby chronić tylni trójkąt i jego łożyska, zaprojektowaliśmy specjalną gumową osłonę, która chroni przed błotem, brudem i zanieczyszczeniami, co zwiększa trwałość ramy.

Prześwit na opony

Tylni trójkąt ma przestrzeń na opony do 2,4 cala, co umożliwia montaż nowoczesnych opon off-road idealnych do wszelkich tras cross-country.

Geometria

Geometria Urta Max została zoptymalizowana do montażu widelca o skoku 120 mm, co pozwala utrzymać rowerzystę w sportowej, złożonej pozycji. Zmniejszony stack, wydłużony reach i obniżona suportowa gwarantują lepszą wydajność. Dla rozmiaru M stack wynosi 598 mm, reach 443 mm, a kąt sterówki to 67,5°, podczas gdy kąt rury siodełka wynosi 75°.

Nowa kierownica Urta Max BAR

Kierownica Urta Max BAR wykonana jest z węglowego monokoku i jest perfekcyjnie zintegrowana z ramą. Dzięki materiałowi HUS-MOD węglowego, absorbującemu mikrowibracje, komfort jazdy na nierównych nawierzchniach jest zachowany. Negatywne nachylenie mostka (-27°) zapewnia sportową pozycję, sprzyjając mocniejszemu pedałowaniu podczas wspinaczek i sprintów.

System Flight Attendant

System Flight Attendant upraszcza podejmowanie decyzji w gorącej chwili, natychmiastowo zmieniając stany zawieszenia, aby maksymalizować wydajność. Poprawia to efektywność roweru w ułamkach sekundy. Na podjazdach, zjazdach i wszędzie tam, gdzie potrzebna jest optymalizacja, Flight Attendant maksymalizuje możliwości zawieszenia i minimalizuje zmęczenie związane z podejmowaniem decyzji.

Flight Attendant współpracuje z technologią bezprzewodową AXS. SRAM AXS to jedyny system oferujący czysty, bezprzewodowy design. Protokół komunikacji bezprzewodowej pozwala komponentom Flight Attendant na odbieranie danych i natychmiastowe optymalizowanie ustawień zawieszenia.

RockShox wprowadził funkcję "Adaptive Ride Dynamics" w celu optymalizacji reakcji rowerzysty. System ten, zasilany inteligentnym algorytmem, dostosowuje się do stylu jazdy i pedałowania użytkownika. Wykorzystując dane z poprzednich sesji jazdy, oblicza i rozróżnia różne strefy personalizowanego wysiłku fizycznego w czasie rzeczywistym, bez potrzeby ręcznej interwencji. Aby w pełni wykorzystać tę funkcję, wymagany jest kompletny zestaw komponentów SRAM, w tym tylna przerzutka Sram Transmission AXS i miernik mocy Quarq.

 

Urta Max SLR to rower, który oferuje nie tylko najwyższą wydajność, ale także ogromną frajdę z jazdy, zarówno na trasach zawodowych, jak i w terenie.

Podana cena jest dla opcji SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K6 CARBON 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt.

Specyfikacja techniczna

Rama: URTA MAX SLR - WĘGLOWA MONOKOK HUS MOD

Siodełko: SAN MARCO SHORTFIT STARTUP

Waga ramy: 1730 g +/- 5% (AMORTYZATOR TYLNY NIE WLICZONY)

Opcja SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE 1X12S + WITH POWER METER / MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR / ROCKSHOX SID ULTIMATE FLIGHT ATTENDANT FS-SID-UFA-D1 120 mm 59,999 PLN

Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE FLIGHT ATTENDANT FS-SID-UFA-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCKSHOX SID LUXE ULTIMATE FLIGHT ATTENDANT RS-SIDL-UFA-A2 190x45
Manetki: SRAM AXS ROCKER DISCRETE L+R CONTROLLERS EC-AXS-ROCK-A1
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE WITH POWER METER DUB FC-XX-SLP-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A1
Koła: MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.35 TLR
Sztyca: ROCKSHOX REVERB AXS ⌀ 31.6 mm SP-RVB-AXS-A2 125 mm TRAVEL WITH REMOTE CONTROL


Opcja SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm 49,999 PLN

Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD ULTIMATE RIGHT DISCRETE CLAMP EC-AXS-POD-B1
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FC-XX-SL-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A0
Koła: MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: FOX TRANSFER


Opcja SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K6 CARBON 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm 47,499 PLN

Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD ULTIMATE RIGHT DISCRETE CLAMP EC-AXS-POD-B2
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FC-XX-SL-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A1
Koła: MICHE K6 CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: FOX TRANSFER


Opcja SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR / ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm 50,999 PLN

Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID LUXE ULTIMATE 3P 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD ULTIMATE RIGHT DISCRETE CLAMP EC-AXS-POD-B1
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FC-XX-SL-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A1
Koła: MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: FOX TRANSFER


Opcja SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K6 CARBON 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm 36,999 PLN

Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.35 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm

Opcja SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K6 CARBON 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm 35,999 PLN

Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm


Opcja SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K6 CARBON 29" TLR / ROCK SHOX SID SL ULTIMATE 3P FS-SIDS-ULT3-D1 100 mm 34,999 PLN

Widelec: ROCK SHOX SID SL ULTIMATE 3P FS-SIDS-ULT3-D1 100 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Kierownica: URTA MAX BAR INTEGRATED CARBON STEM AND BAR -27°
Waga kierownicy: 285 g +/- 5%
Stery: ACROS HEADSET AIF610 IS52/28.6/ICR
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm


Opcja SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE 966 SPR ALLOY 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm 32,999 PLN

Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Kierownica: URTA MAX BAR INTEGRATED CARBON STEM AND BAR -27°
Waga kierownicy: 285 g +/- 5%
Stery: ACROS HEADSET AIF610 IS52/28.6/ICR
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm


Opcja SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE 966 SPR ALLOY 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm 31,999 PLN

Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.35 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm


Opcja SHIMANO XT 1X12S / MICHE 966 SPR ALLOY 29" TLR / ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm 26,999 PLN

Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SHIMANO DEORE XT 12S SL-M8100-R
Hamulce: SHIMANO DEORE XT BL-M8100 + BR-M8101
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 mm CL
Przerzutka tylna: SHIMANO DEORE XT RD-M8100-SGS
Korba: SHIMANO DEORE XT FC-M8100-1 32T
Support: SHIMANO PRESS-FIT MT8001
Kaseta: SHIMANO CS-M8100 10-51T
Łańcuch: SHIMANO CHAIN CN-M7101
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm

Geometria ramy

Size L (cm) H (cm) A (°) L1 (cm) H1 (cm) A1 (°) Reach (mm) Stack (mm) Wheelbase (mm) Wheelset (") Travel (mm)
S 57.5 41 75 43.5 8.8 67.5 415 598 1126 29" 120
M 60.3 44 75 43.5 8.8 67.5 443 598 1154 29" 120
L 63.2 48 75 43.5 9.2 67.5 471 602 1184 29" 120
XL 66.4 52 75 43.5 10.4 67.5 500 613 1218 29" 120

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Rower Karbonowy Górski Olympia F1-X Pro

15 000,00 zł 11 049,00 zł -3 951,00 zł
Dodaj do koszyka
Dostępność: Brak

Rower F1-X Pro to odnowiona wersja roweru z pełnym zawieszeniem, który zachowuje swoje sportowe korzenie inspirowane światem zawodów. Ten model jest wyposażony w zaawansowany system zawieszenia, który jest zintegrowany z rurą pionową, co zmniejsza wagę i objętość, jednocześnie ułatwiając regulację.

Rower Górski Wilier 101X

12 040,00 zł
Dodaj do koszyka
Dostępność: Brak

Włoska technologia dla nieskończonych horyzontów

Nie można zaprzeczyć, że Wilier Triestina ma wyścigi we krwi. Tworzenie lekkich, szybkich i wysokowydajnych rowerów stało się jego istotą, nawet w świecie off-roadowym.

Celem projektu 101X było stworzenie super lekkiego roweru MTB typu Cross Country z standardem Boost, jednej z najbardziej cenionych cech przez współczesnych rowerzystów.

Rower Górski Olympia Cobra

3 079,00 zł 2 169,00 zł -910,00 zł
Dodaj do koszyka
Dostępność: Brak

Cobra 29” debiutuje wśród hardtaili Olympii, solidny rower MTB z prostym designem dla rowerzystów, którzy chcą zapłacić rozsądną cenę, nie rezygnując z niezawodności swojego roweru. Rama wykonana jest z aluminium 6061, stopu szczególnie odpornego na skręcanie i zużycie. Rury są łączone spawami TIG. Przewody przerzutek i tylnego hamulca biegną wewnątrz górnej i dolnej rury. Cobra jest wyposażona w hydrauliczne hamulce i blokowany amortyzator o skoku 100 mm.

Rower Karbonowy Górski Olympia F1-X Team

21 799,00 zł 15 399,00 zł -6 400,00 zł
Dodaj do koszyka
Dostępność: Brak

Rower F1-X to odnowiona wersja roweru z pełnym zawieszeniem, który zachowuje swoje sportowe korzenie inspirowane światem zawodów. Ten model jest wyposażony w zaawansowany system zawieszenia, który jest zintegrowany z rurą pionową, co zmniejsza wagę i objętość, jednocześnie ułatwiając regulację.

Rower górski Wilier Urta SLR

30 999,00 zł
Dodaj do koszyka
Dostępność: Brak

Wilier Urta SLR to szczyt ewolucji Wilier Triestina w segmencie rowerów górskich. To rower najwyższej klasy, stworzony, by dostarczać zaawansowane i nowoczesne doświadczenia w kolarstwie cross country. Rama Urta SLR została zaprojektowana, aby zapewniać doskonałą trakcję i stabilność na najtrudniejszych trasach.

Dzięki niezawodności i efektywności, Urta SLR jest idealnym wyborem dla osób dążących do najwyższych wyników na trasach XCO/XCM.

Rower Górski Wilier Urta Max SL

18 499,00 zł
Dodaj do koszyka
Dostępność: Brak

Pasuje do każdego, zawsze MAX

Gama rowerów terenowych z pełnym zawieszeniem o skoku 120 mm rozszerza się o wprowadzenie wersji SL, zaprojektowanej tak, aby dostarczyć jakość i osiągi znane z modelu Urta Max SLR—wybieranego przez mistrza Europy XCO, Simone Avondetto—szerszej grupie odbiorców.

Urta Max SL, charakteryzująca się geometrią wyścigową, konstrukcją z karbonowego monokoku i kinematyką podobną do wersji SLR, staje się pierwszym krokiem w świat wyczynowego off-roadu Wilier. 

Rower Górski Wilier Usma SL

9 499,00 zł
Dodaj do koszyka
Dostępność: Brak

USMA SL: Dla najbardziej wymagających rowerzystów

Oferta hardtaili terenowych rozszerza się wraz z wprowadzeniem wersji SL, zaprojektowanej tak, aby dostarczyć jakość i osiągi znane z modelu wyścigowego Usma SLR szerszej grupie odbiorców.

Usma SL cechuje się lekką ramą wykonaną z monokokowego włókna węglowego. Jest łatwy w obsłudze, zarówno pod względem wsparcia mechanicznego, jak i ustawień zawieszenia o skoku 100 mm. Zachowuje tę samą geometrię wyścigową co model przeznaczony do zawodów, jednak dostępny jest w bardziej przystępnej cenie i z mniej ekstremalną wagą ogólną.

Nasz sklep wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Więcej przeczytasz na stronie Pliki Cookies.