- Nowy
Rower Iron Race charakteryzuje się doskonałą sztywnością i znakomitą wytrzymałością skrętną, dzięki ramie wykonanej z zaawansowanych włókien węglowych Toray T800-M40J. Dostępny jest w dwóch nowych, nowoczesnych i atrakcyjnych kolorach.
Max! Max! Max! - Maksymalne osiągi, maksymalna frajda!
Wilier Urta Max SLR to nowoczesny rower MTB zaprojektowany z myślą o zapewnieniu Wilier-Vittoria MTB Factory Team nowoczesnego i wszechstronnego roweru wyścigowego oferujący: system zawieszenia o wysokiej wydajności, precyzyjne prowadzenie i bezpieczeństwo.
Od pierwszego momentu, nowy Urta Max SLR sprawi, że poczujesz się, jakbyś jeździł na rowerze idealnym zarówno do zawodów, jak i do zabawy na najbardziej wymagających trasach.
Nowy system zawieszenia
Urta Max SLR wyposażony jest w nowoczesny system tłumienia na pojedynczej osi. Optymalny współczynnik kompresji zapewnia skuteczność na każdym rodzaju nawierzchni. Standardowo montowane amortyzatory Rock Shox i Fox z 45 mm skokiem mają krzywe kompresji dostosowane do współpracy z wybranym stosunkiem dźwigni w etapie projektowania. System działa w trzech fazach: regresywnej (twardszej i bardziej trwałej), reaktywnej (dla maksymalnej efektywności podczas pedałowania) i progresywnej (aby uniknąć końca skoku zawieszenia).
Rama
Rama Urta Max SLR zbudowana jest z wysokomodularnego włókna węglowego HUS-MOD, używanego w najlepszych produktach Wiliera. Przedni trójkąt ramy integruje przewody wewnętrznie, co zapewnia elegancki wygląd i poprawia sztywność w obszarze główki ramy. Tylni trójkąt zaprojektowano z pojedynczym punktem obrotu, a nowy korbowód (wzmocniony w porównaniu do poprzednich wersji) zapewnia maksymalną efektywność skoku 120 mm.
Nowoczesne rozwiązania dla napędów
Urta Max SLR jest kompatybilny z nowoczesnymi napędami dostępnymi na rynku. Może pomieścić przednią koronę o maksymalnej liczbie zębów 38 oraz standardowe widelce UDH są zgodne z nowymi zestawami przerzutek Sram Eagle.
Sztyca teleskopowa
Rower wyposażony jest w sztycę teleskopową o średnicy 31,6 mm. W zależności od rozmiaru roweru, sztyca ma różną długość skoku: 100 mm dla rozmiarów S i M, 125 mm dla rozmiarów L i XL.
Maksymalna ochrona ramy
Aby chronić tylni trójkąt i jego łożyska, zaprojektowaliśmy specjalną gumową osłonę, która chroni przed błotem, brudem i zanieczyszczeniami, co zwiększa trwałość ramy.
Prześwit na opony
Tylni trójkąt ma przestrzeń na opony do 2,4 cala, co umożliwia montaż nowoczesnych opon off-road idealnych do wszelkich tras cross-country.
Geometria
Geometria Urta Max została zoptymalizowana do montażu widelca o skoku 120 mm, co pozwala utrzymać rowerzystę w sportowej, złożonej pozycji. Zmniejszony stack, wydłużony reach i obniżona suportowa gwarantują lepszą wydajność. Dla rozmiaru M stack wynosi 598 mm, reach 443 mm, a kąt sterówki to 67,5°, podczas gdy kąt rury siodełka wynosi 75°.
Nowa kierownica Urta Max BAR
Kierownica Urta Max BAR wykonana jest z węglowego monokoku i jest perfekcyjnie zintegrowana z ramą. Dzięki materiałowi HUS-MOD węglowego, absorbującemu mikrowibracje, komfort jazdy na nierównych nawierzchniach jest zachowany. Negatywne nachylenie mostka (-27°) zapewnia sportową pozycję, sprzyjając mocniejszemu pedałowaniu podczas wspinaczek i sprintów.
System Flight Attendant
System Flight Attendant upraszcza podejmowanie decyzji w gorącej chwili, natychmiastowo zmieniając stany zawieszenia, aby maksymalizować wydajność. Poprawia to efektywność roweru w ułamkach sekundy. Na podjazdach, zjazdach i wszędzie tam, gdzie potrzebna jest optymalizacja, Flight Attendant maksymalizuje możliwości zawieszenia i minimalizuje zmęczenie związane z podejmowaniem decyzji.
Flight Attendant współpracuje z technologią bezprzewodową AXS. SRAM AXS to jedyny system oferujący czysty, bezprzewodowy design. Protokół komunikacji bezprzewodowej pozwala komponentom Flight Attendant na odbieranie danych i natychmiastowe optymalizowanie ustawień zawieszenia.
RockShox wprowadził funkcję "Adaptive Ride Dynamics" w celu optymalizacji reakcji rowerzysty. System ten, zasilany inteligentnym algorytmem, dostosowuje się do stylu jazdy i pedałowania użytkownika. Wykorzystując dane z poprzednich sesji jazdy, oblicza i rozróżnia różne strefy personalizowanego wysiłku fizycznego w czasie rzeczywistym, bez potrzeby ręcznej interwencji. Aby w pełni wykorzystać tę funkcję, wymagany jest kompletny zestaw komponentów SRAM, w tym tylna przerzutka Sram Transmission AXS i miernik mocy Quarq.
Urta Max SLR to rower, który oferuje nie tylko najwyższą wydajność, ale także ogromną frajdę z jazdy, zarówno na trasach zawodowych, jak i w terenie.
Podana cena jest dla opcji SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE K6 CARBON 29" TLR / FOX 34 STEP-CAST KASHIMA. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt.
Specyfikacja techniczna
Rama: URTA MAX SLR - WĘGLOWA MONOKOK HUS MOD
Siodełko: SAN MARCO SHORTFIT STARTUP
Waga ramy: 1730 g +/- 5% (AMORTYZATOR TYLNY NIE WLICZONY)
Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE FLIGHT ATTENDANT FS-SID-UFA-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCKSHOX SID LUXE ULTIMATE FLIGHT ATTENDANT RS-SIDL-UFA-A2 190x45
Manetki: SRAM AXS ROCKER DISCRETE L+R CONTROLLERS EC-AXS-ROCK-A1
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE WITH POWER METER DUB FC-XX-SLP-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A1
Koła: MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.35 TLR
Sztyca: ROCKSHOX REVERB AXS ⌀ 31.6 mm SP-RVB-AXS-A2 125 mm TRAVEL WITH REMOTE CONTROL
Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD ULTIMATE RIGHT DISCRETE CLAMP EC-AXS-POD-B1
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FC-XX-SL-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A0
Koła: MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: FOX TRANSFER
Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD ULTIMATE RIGHT DISCRETE CLAMP EC-AXS-POD-B2
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FC-XX-SL-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A1
Koła: MICHE K6 CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: FOX TRANSFER
Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID LUXE ULTIMATE 3P 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD ULTIMATE RIGHT DISCRETE CLAMP EC-AXS-POD-B1
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FC-XX-SL-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A1
Koła: MICHE K1 EVO CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: FOX TRANSFER
Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Manetki: SRAM AXS POD ULTIMATE RIGHT DISCRETE CLAMP EC-AXS-POD-B2
Hamulce: SHIMANO XTR BL-M9100+BR-M9100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT900 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM XX SL EAGLE AXS T-TYPE RD-XX-SLE-B1
Korba: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FC-XX-SL-D1 34T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM XX SL T-TYPE CS-XS-1299-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM XX SL EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-XXSL-A1
Koła: MICHE K6 CARBON 29" TLR
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.35 TLR
Sztyca: FOX TRANSFER
Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Kierownica: URTA MAX BAR INTEGRATED CARBON STEM AND BAR -27°
Waga kierownicy: 285 g +/- 5%
Stery: ACROS HEADSET AIF610 IS52/28.6/ICR
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.35 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Widelec: ROCK SHOX SID SL ULTIMATE 3P FS-SIDS-ULT3-D1 100 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Kierownica: URTA MAX BAR INTEGRATED CARBON STEM AND BAR -27°
Waga kierownicy: 285 g +/- 5%
Stery: ACROS HEADSET AIF610 IS52/28.6/ICR
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Kierownica: URTA MAX BAR INTEGRATED CARBON STEM AND BAR -27°
Waga kierownicy: 285 g +/- 5%
Stery: ACROS HEADSET AIF610 IS52/28.6/ICR
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Widelec: FOX 34 STEP-CAST KASHIMA 120 mm
Tylny amortyzator: FOX FLOAT DPS KASHIMA 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.35 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SHIMANO DEORE XT 12S SL-M8100-R
Hamulce: SHIMANO DEORE XT BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 mm CL
Przerzutka tylna: SHIMANO DEORE XT RD-M8100-SGS
Korba: SHIMANO DEORE XT FC-M8100-1 32T
Support: SHIMANO PRESS-FIT MT8000
Kaseta: SHIMANO CS-M8100 10-51T
Łańcuch: SHIMANO CHAIN CN-M7100
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Opcja SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE 1X12S / MICHE 966 SPR ALLOY 29" TLR / ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Kierownica: URTA MAX BAR INTEGRATED CARBON STEM AND BAR -27°
Waga kierownicy: 285 g +/- 5%
Stery: ACROS HEADSET AIF610 IS52/28.6/ICR
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SRAM AXS POD RIGHT DISCRETE CLAMP
Hamulce: SHIMANO DEORE BL-M8100 + BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 / 160 CL
Przerzutka tylna: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE GS-GX-E-D1
Korba: SRAM GX EAGLE AXS T-TYPE FC-GX-D1 32T
Support: SRAM DUB PRESS FIT BB-DUB-PF-A1 92 mm MTB
Kaseta: SRAM GX EAGLE T-TYPE CS-XS-1275-A1 10-52T
Łańcuch: SRAM GX EAGLE T-TYPE FLATTOP CN-TTYP-GX-A1
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Widelec: ROCKSHOX SID ULTIMATE 3P FS-SID-ULT3-D1 120 mm
Tylny amortyzator: ROCK SHOX SID ULTIMATE 3P 190x45 mm
Kierownica: RITCHEY WCS 2X FLAT ALLOY
Waga kierownicy: 236 g +/- 5%
Mostek: WILIER STEMMA SL-SWITCH WCS ALLOY
Stery: RITCHEY HEADSET MTB CMP 1.5''BK(UR.MAX)
Manetki: SHIMANO DEORE XT 12S SL-M8100-R
Hamulce: SHIMANO DEORE XT BL-M8100 + BR-M8101
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 mm CL
Przerzutka tylna: SHIMANO DEORE XT RD-M8100-SGS
Korba: SHIMANO DEORE XT FC-M8100-1 32T
Support: SHIMANO PRESS-FIT MT8001
Kaseta: SHIMANO CS-M8100 10-51T
Łańcuch: SHIMANO CHAIN CN-M7101
Opony: VITTORIA MEZCAL XC-TRAIL 29"X2.25 TLR
Sztyca: SWITCH SW 100 TRAVEL DROPPER ⌀ 31.6 mm
Geometria ramy
Size | L (cm) | H (cm) | A (°) | L1 (cm) | H1 (cm) | A1 (°) | Reach (mm) | Stack (mm) | Wheelbase (mm) | Wheelset (") | Travel (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
S | 57.5 | 41 | 75 | 43.5 | 8.8 | 67.5 | 415 | 598 | 1126 | 29" | 120 |
M | 60.3 | 44 | 75 | 43.5 | 8.8 | 67.5 | 443 | 598 | 1154 | 29" | 120 |
L | 63.2 | 48 | 75 | 43.5 | 9.2 | 67.5 | 471 | 602 | 1184 | 29" | 120 |
XL | 66.4 | 52 | 75 | 43.5 | 10.4 | 67.5 | 500 | 613 | 1218 | 29" | 120 |