Koszyk

Elektryczny rower szosowy Wilier Cento1 Hybrid

21 070,00 zł
Brutto

Cento1 Hybrid został zaprojektowany, aby na nowo określić tradycyjne granice użyteczności wysokiej klasy roweru wyścigowego. To produkt, który łączy specjalne cechy charakterystyczne dla produktów Wilier Triestina z najnowszą inteligencją systemu MAHLE 35+. Efektem jest prawdziwy rower wyścigowy z wspomaganiem pedałowania, który waży zaledwie 11,9 kg - rekord w kategorii e-road.

Kolor : Czarny
Ilość
Dodaj do listy życzeń
Skontaktuj się z nami w celu zamówienia produktu

Redefiniuje granice

Jednym z najważniejszych aspektów było osiągnięcie rekordowej wagi: udało się stworzyć rower wyścigowy ze wspomaganiem pedałowania, który waży mniej niż 12 kg. Lekka rama monokokowa z włókna węglowego, wysokiej jakości komponenty mechaniczne i system wspomagania Mahle o łącznej wadze (silnik, bateria i kontrolki) wynoszącej 3,7 kg, stanowią najlżejsze rozwiązanie na rynku.

Niemiecka doskonałość

Współpraca z liderem dostaw technologii motoryzacyjnej, firma Mahle, pozwoliła na opracowanie i wyprodukowanie niektórych z najlżejszych i najlepiej zintegrowanych systemów wspomagania pedałowania na rynku.

Specyfikacja techniczna

System napędowy: SHIMANO 105 2X11 + MAHLE X35+

System wspomagania pedałowania: 40 Nm

System elektryczny: MAHLE EBIKEMOTION X35+

Bateria: 250 Wh, 36V, ANT+ CONNECTIVITY

Wyświetlacz: iWOC

Rama: CENTO1 HY - CARBON MONOCOQUE 46TON

Widelec: CENTO1 HY - CARBON MONOCOQUE 46TON

Amortyzator tylny: FSA OMEGA

Kierownica: ZOOM H-BAR DR-AL-210

Mostek: ZOOM STEMMA TDS-RD507

Stery: RITCHEY PRD15862

Przerzutki: SHIMANO 105 ST-R7020

Hamulce: SHIMANO 105 BR-R7070

Tarcze hamulcowe: SHIMANO SM-RT66 6 BOLTS 160 mm / 160 mm

Przerzutka przednia: SHIMANO 105 FD-R7000

Przerzutka tylna: SHIMANO 105 RD-R7000-SS

Korba: SHIMANO 105 FC-R7000 50-34T

Suport: SHIMANO PRESSFIT SM-BB71-41

Kaseta: SHIMANO 105 CS-R7000 11-30T

Łańcuch: SHIMANO CN-HG600-11

Opony: VITTORIA ZAFFIRO PRO 4 700X28

Siodełko: PROLOGO KAPPA

Sztyca: FSA GOSSAMER SB20

Osie: THRU AXLE 12X125 FRONT

Waga ramy: 1420 g +/- 5%

Waga widelca: 400 g +/- 5%

Geometria ramy

Rozmiar XS S M L XL

C/C (cm) 37.5 40.5 44.5 47.5 51.5

L (cm) 50.5 52.5 54.4 56.1 57.8

H (cm) 43 46 50 53 57

A (°) 75 74.5 74 73.5 73

L1 (cm) 40.6 40.6 40.8 41 41.1

H1 (cm) 10.4 12.1 14.5 16.6 18.5

A1 (°) 70.5 71 71.5 72 72.5

Reach (mm) 365 376 383 390 395

Stack (mm) 515 532 555 576 595

Rozstaw osi (mm) 977 985 995 1002 1013

Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.

2 innych produktów w tej samej kategorii:

Dostępność: 2 W magazynie

W pełni zgodnie z duchem Wiliera, zastosowano przyjemność wspomaganego pedałowania w naszym uniwersalnym rowerze, dedykowanym wszystkim, którzy kochają rower szosowy bez zbyt dużego wysiłku. Geometrie skoncentrowane na komforcie są dostępne w pięciu rozmiarach ramy: XS, S, M, L, XL.

Rezultatem jest e-rower szosowy o eleganckim designie z całkowicie zintegrowanym prowadzeniem kabli, który dziedziczy kształty wersji sportowej, do tego stopnia, że można go pomylić z nią na pierwszy rzut oka. Garda Hybrid wykorzystuje sprawdzony i niezawodny napęd Mahle X35+ z silnikiem o mocy 250 Wh, wbudowanym w tylną piastę, podczas gdy bateria jest umieszczona w rurze dolnej.

Ta niemożliwa wspinaczka już nie jest przeszkodą. Stała się prawdziwym punktem wyjścia. Nowa perspektywa, nowy sposób na postrzeganie świata i odkrywanie lub ponowne odkrywanie nowego wymiaru: przyjemność bezstresowego pedałowania.

Dostępność: Brak

Filozofia Hybrydowa, Wydajność Wiliera

Trudno uwierzyć, że ten rower ukrywa system wspomagania elektrycznego pedałowania. A jednak, to prawda. Filante Hybrid to elektryczny rower szosowy, który integruje najlżejszy system wspomagania pedałowania na świecie: nowy silnik X20 firmy Mahle, niemieckiego giganta, który prowadzi innowacje technologiczne w kierunku mobilności o zerowym wpływie na środowisko. Filante Hybrid został zaprojektowany z bardzo konkretnym celem: pomóc Ci jechać szybciej przy minimalnym wysiłku.

Łącząc nowy system Mahle X20 z naszą wiedzą na temat efektywności aerodynamicznej oraz wykorzystując materiały kompozytowe, jeszcze bardziej podniesiono osiągi modelu Cento10 Hybrid, który zdobył liczne międzynarodowe nagrody w minionych sezonach. Ogólna poprawa w zakresie oszczędności energii wynosi praktycznie 8%.

Ulepszona gospodarka baterią i większa integracja dla lepszej aerodynamiki, mniejszej wagi i lepszych osiągów.

Nasz sklep wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Więcej przeczytasz na stronie Pliki Cookies.