Koszyk

Elektryczny rower gravel Wilier Adlar Hybrid

30 500,00 zł
Brutto

Jazda na długich dystansach, samemu lub w towarzystwie, z dala od ruchu drogowego i zgiełku współczesnego życia. Zabierz ze sobą wszystko, czego potrzebujesz. Słuchaj rytmu swojego ciała: jedz, kiedy musisz, śpij, i ciesz się każdą chwilą. Niezależnie od tego, dokąd się wybierasz.

Adlar Hybrid to naturalne rozwinięcie naszej platformy gravelowej, dedykowanej przygodzie. DNA tego modelu jest identyczne jak w Adlar, z dodatkiem centralnego silnika TQ HPR50. Cały układ napędowy waży zaledwie 3,9 kg. Moment obrotowy 50 Nm oraz szczytowa moc 300 W zapewniają płynne wspomaganie pedałowania bez szarpnięć. Nieważne, czy jedziesz tylko do sąsiedniej wioski, czy zmierzasz ku pierwszemu dużemu wyzwaniu kilkadziesiąt kilometrów od domu. Każdy ma swój własny cel.

Rozmiar : XS
Ilość
Dodaj do listy życzeń
Skontaktuj się z nami w celu zamówienia produktu

Dusza Adlar

Poza wspomaganiem pedałowania, Adlar Hybrid dzieli z Adlarem to samo przeznaczenie, ramę z włókna węglowego, geometrię oraz dostępność w pięciu rozmiarach. Jedyna zmiana to kąt rury sterowej, który wynosi teraz 69,5° zamiast 70°.

Najlepszy w swojej klasie

System wspomagania pedałowania powierzyliśmy silnikowi TQ HPR50 o wadze zaledwie 1 850 g. Jest to najcichszy silnik centralny do jazdy off-road, wyróżniający się kompaktowymi rozmiarami, czystym designem i znacznie mniejszą wagą w porównaniu do konkurencji. Dodatkową zaletą są korzyści biomechaniczne – współczynnik Q, czyli odległość między płaszczyznami obrotu ramion korby, jest porównywalny do napędu Shimano GRX w klasycznym rowerze.

Wszystko w zasięgu ręki

Na górnej rurze ramy znajduje się dedykowana komora, w której umieszczony jest 2-calowy wyświetlacz OLED, zawierający wszystkie informacje o systemie i aktywnych połączeniach. Trzy poziomy wspomagania pedałowania oraz tryb marszu można aktywować za pomocą pilota umieszczonego na kierownicy.

Twoja kolejna przygoda bez granic

Pojemność układu TQ HPR50 można zwiększyć za pomocą dodatkowego, 160 Wh akumulatora w formie bidonu. Złącze jest minimalistyczne, a podczas ładowania system automatycznie wykrywa obecność dodatkowego akumulatora, doładowując najpierw główną baterię, a następnie dodatkowy moduł. Pełne ładowanie trwa od 2 do 3 godzin, w zależności od warunków.

Podana cena jest dla opcji SHIMANO GRX 12S + TQ HPR50/ MICHE 966H. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt.

Specyfikacja techniczna

Napęd: 50Nm

System elektryczny: TQ-HPR50

Rama: ADLAR HY - WŁÓKNO WĘGLOWE MONOCOQUE NHU MOD + WYSOKA ODPORNOŚĆ NA UDERZENIA

Widelec: ADLAR HY - WŁÓKNO WĘGLOWE MONOCOQUE NHU MOD + WYSOKA ODPORNOŚĆ NA UDERZENIA

Tylny amortyzator: RITCHEY COMP CORRALITOS

Mostek: STEMMA S

Stery: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM / RITCHEY

Opony: VITTORIA TERRENO DRY 700x47c TUBELESS READY

Siodło: SELLE SAN MARCO SHORTFIT 2.0

Sztyca: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU

Osie: PRZEDNIA 12X125 THRU AXLE - TYLNA 12X171 THRU AXLE (Z DŹWIGNIĄ)

Opcja SHIMANO GRX 12S + TQ HPR50/ MICHE 966H 30499 PLN

Bateria: 360Wh

Wyświetlacz: ANT+ CONNECTIVITY - LCD ZINTEGROWANY

Kierownica: RITCHEY COMP CORRALITOS

Manetki: SHIMANO GRX 1X12 RX-610

Hamulce: SHIMANO GRX BR-RX600

Tarcze hamulcowe: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm

Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822 GS

Korba: MICHE SYNTIUM HYBRID 170 mm BLK

Kaseta: SHIMANO XT 12S CS-M8100-12 10-51T

Łańcuch: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S

Koła; MICHE 966H

Opcja SHIMANO XT 1x12 + TQ HPR50/ MICHE 966H 30999 PLN

Bateria: 360Wh, 36V, ANT+ CONNECTIVITY

Wyświetlacz: LCD ZINTEGROWANY

Rama: ADLAR HY - WŁÓKNO WĘGLOWE MONOCOQUE NHU MOD + WYSOKA ODPORNOŚĆ NA 

Tylny amortyzator: RITCHEY WCS ALU

Kierownica: RITCHEY WCS ALU

Manetki: SHIMANO XT 1X12 SL-M8100

Hamulce: SHIMANO XT BR-M8100

Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 mm / 160 mm CENTERLOCK

Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M8100-SGS

Korba: MICHE SYNTIUM HYBRID 170 mm BLK

Kaseta: SHIMANO XT CS-M8100-12, 10-51T

Łańcuch: SHIMANO XT CN-M7100

Koła: MICHE 966H

Opcja SRAM RIVAL XPLR GX MULLET + TQ HPR50/ MICHE 966H 33999 PLN

Bateria: 360Wh, 36V, ANT+ CONNECTIVITY

Wyświetlacz: Zintegrowany LCD

Tylny amortyzator: RITCHEY COMP CORRALITOS

Kierownica: RITCHEY COMP CORRALITOS

Manetki: SRAM RIVAL ETAP AXS

Hamulce: SRAM RIVAL ETAP AXS

Tarcze hamulcowe: SRAM ROTOR PACELINE 160 mm Rounded CL

Przerzutka tylna: SRAM RD GX EAGLE AXS T-TYPE

Korba: MICHE SYNTIUM HYBRID 170 mm Czarna

Kaseta: SRAM XG 1275 T-TYPE 10-52

Łańcuch: SRAM CN GX T-TYPE

Koła: MICHE 966H

Geometria ramy 

Size C/C (cm) L (cm) H (cm) A (°) L1 (cm) H1 (cm) A1 (°) Reach (mm) Stack (mm) Wheelbase (mm)
XS 38 54.7 44 75 44.1 10 69.5 395 538 1060
S 41 56.3 47 74.5 44.1 10.6 69.5 404 562 1071
M 44 58.3 50 74 44.1 13.2 69.5 413 586 1089
L 47 59.9 53 74 44.1 15.8 69.5 422 610 1107
XL 51 62.1 57 73.5 44.1 18.3 69.5 431 634 1125

Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.

3 innych produktów w tej samej kategorii:

Dostępność: Brak

Wolność wyboru

Jena Hybrid to rower z ramą i widelcem wykonanymi z włókna węglowego. Geometria ramy jest podobna do modelu Jena, oferując sportową, endurance'ową jazdę w połączeniu z wygodną pozycją do długich godzin spędzonych na siodełku.

Jena Hybrid wyposażona jest w tradycyjne komponenty, takie jak hydrauliczne hamulce tarczowe, 11-biegowa przekładnia oraz obręcze karbonowe lub aluminiowe.

Jedynym dodatkiem do tradycyjnej konfiguracji jest tylna piasta zawierająca silnik Ebikemotion o mocy 40 Nm, wspomagający pedałowanie. Silnik jest zasilany akumulatorem o pojemności 250 Wh, doskonale zintegrowanym wewnątrz rury dolnej ramy.

Kontrola systemu (włączanie, wyłączanie i monitorowanie) odbywa się za pomocą przycisku iWoc zamontowanego na kierownicy, co pozwala rowerzyście wybrać różne tryby wspomagania Jena Hybrid.

Nasz sklep wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Więcej przeczytasz na stronie Pliki Cookies.