

Jazda na długich dystansach, samemu lub w towarzystwie, z dala od ruchu drogowego i zgiełku współczesnego życia. Zabierz ze sobą wszystko, czego potrzebujesz. Słuchaj rytmu swojego ciała: jedz, kiedy musisz, śpij, i ciesz się każdą chwilą. Niezależnie od tego, dokąd się wybierasz.
Adlar Hybrid to naturalne rozwinięcie naszej platformy gravelowej, dedykowanej przygodzie. DNA tego modelu jest identyczne jak w Adlar, z dodatkiem centralnego silnika TQ HPR50. Cały układ napędowy waży zaledwie 3,9 kg. Moment obrotowy 50 Nm oraz szczytowa moc 300 W zapewniają płynne wspomaganie pedałowania bez szarpnięć. Nieważne, czy jedziesz tylko do sąsiedniej wioski, czy zmierzasz ku pierwszemu dużemu wyzwaniu kilkadziesiąt kilometrów od domu. Każdy ma swój własny cel.
Dusza Adlar
Poza wspomaganiem pedałowania, Adlar Hybrid dzieli z Adlarem to samo przeznaczenie, ramę z włókna węglowego, geometrię oraz dostępność w pięciu rozmiarach. Jedyna zmiana to kąt rury sterowej, który wynosi teraz 69,5° zamiast 70°.
Najlepszy w swojej klasie
System wspomagania pedałowania powierzyliśmy silnikowi TQ HPR50 o wadze zaledwie 1 850 g. Jest to najcichszy silnik centralny do jazdy off-road, wyróżniający się kompaktowymi rozmiarami, czystym designem i znacznie mniejszą wagą w porównaniu do konkurencji. Dodatkową zaletą są korzyści biomechaniczne – współczynnik Q, czyli odległość między płaszczyznami obrotu ramion korby, jest porównywalny do napędu Shimano GRX w klasycznym rowerze.
Wszystko w zasięgu ręki
Na górnej rurze ramy znajduje się dedykowana komora, w której umieszczony jest 2-calowy wyświetlacz OLED, zawierający wszystkie informacje o systemie i aktywnych połączeniach. Trzy poziomy wspomagania pedałowania oraz tryb marszu można aktywować za pomocą pilota umieszczonego na kierownicy.
Twoja kolejna przygoda bez granic
Pojemność układu TQ HPR50 można zwiększyć za pomocą dodatkowego, 160 Wh akumulatora w formie bidonu. Złącze jest minimalistyczne, a podczas ładowania system automatycznie wykrywa obecność dodatkowego akumulatora, doładowując najpierw główną baterię, a następnie dodatkowy moduł. Pełne ładowanie trwa od 2 do 3 godzin, w zależności od warunków.
Podana cena jest dla opcji SHIMANO GRX 12S + TQ HPR50/ MICHE 966H. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt.
Specyfikacja techniczna
Napęd: 50Nm
System elektryczny: TQ-HPR50
Rama: ADLAR HY - WŁÓKNO WĘGLOWE MONOCOQUE NHU MOD + WYSOKA ODPORNOŚĆ NA UDERZENIA
Widelec: ADLAR HY - WŁÓKNO WĘGLOWE MONOCOQUE NHU MOD + WYSOKA ODPORNOŚĆ NA UDERZENIA
Tylny amortyzator: RITCHEY COMP CORRALITOS
Mostek: STEMMA S
Stery: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM / RITCHEY
Opony: VITTORIA TERRENO DRY 700x47c TUBELESS READY
Siodło: SELLE SAN MARCO SHORTFIT 2.0
Sztyca: RITCHEY COMP 2-BOLT V2 ALU
Osie: PRZEDNIA 12X125 THRU AXLE - TYLNA 12X171 THRU AXLE (Z DŹWIGNIĄ)
Opcja SHIMANO GRX 12S + TQ HPR50/ MICHE 966H 30499 PLN
Bateria: 360Wh
Wyświetlacz: ANT+ CONNECTIVITY - LCD ZINTEGROWANY
Kierownica: RITCHEY COMP CORRALITOS
Manetki: SHIMANO GRX 1X12 RX-610
Hamulce: SHIMANO GRX BR-RX600
Tarcze hamulcowe: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
Przerzutka tylna: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
Korba: MICHE SYNTIUM HYBRID 170 mm BLK
Kaseta: SHIMANO XT 12S CS-M8100-12 10-51T
Łańcuch: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
Koła; MICHE 966H
Opcja SHIMANO XT 1x12 + TQ HPR50/ MICHE 966H 30999 PLN
Bateria: 360Wh, 36V, ANT+ CONNECTIVITY
Wyświetlacz: LCD ZINTEGROWANY
Rama: ADLAR HY - WŁÓKNO WĘGLOWE MONOCOQUE NHU MOD + WYSOKA ODPORNOŚĆ NA
Tylny amortyzator: RITCHEY WCS ALU
Kierownica: RITCHEY WCS ALU
Manetki: SHIMANO XT 1X12 SL-M8100
Hamulce: SHIMANO XT BR-M8100
Tarcze hamulcowe: SHIMANO RT-MT800 180 mm / 160 mm CENTERLOCK
Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M8100-SGS
Korba: MICHE SYNTIUM HYBRID 170 mm BLK
Kaseta: SHIMANO XT CS-M8100-12, 10-51T
Łańcuch: SHIMANO XT CN-M7100
Koła: MICHE 966H
Opcja SRAM RIVAL XPLR GX MULLET + TQ HPR50/ MICHE 966H 33999 PLN
Bateria: 360Wh, 36V, ANT+ CONNECTIVITY
Wyświetlacz: Zintegrowany LCD
Tylny amortyzator: RITCHEY COMP CORRALITOS
Kierownica: RITCHEY COMP CORRALITOS
Manetki: SRAM RIVAL ETAP AXS
Hamulce: SRAM RIVAL ETAP AXS
Tarcze hamulcowe: SRAM ROTOR PACELINE 160 mm Rounded CL
Przerzutka tylna: SRAM RD GX EAGLE AXS T-TYPE
Korba: MICHE SYNTIUM HYBRID 170 mm Czarna
Kaseta: SRAM XG 1275 T-TYPE 10-52
Łańcuch: SRAM CN GX T-TYPE
Koła: MICHE 966H
Geometria ramy
Size | C/C (cm) | L (cm) | H (cm) | A (°) | L1 (cm) | H1 (cm) | A1 (°) | Reach (mm) | Stack (mm) | Wheelbase (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
XS | 38 | 54.7 | 44 | 75 | 44.1 | 10 | 69.5 | 395 | 538 | 1060 |
S | 41 | 56.3 | 47 | 74.5 | 44.1 | 10.6 | 69.5 | 404 | 562 | 1071 |
M | 44 | 58.3 | 50 | 74 | 44.1 | 13.2 | 69.5 | 413 | 586 | 1089 |
L | 47 | 59.9 | 53 | 74 | 44.1 | 15.8 | 69.5 | 422 | 610 | 1107 |
XL | 51 | 62.1 | 57 | 73.5 | 44.1 | 18.3 | 69.5 | 431 | 634 | 1125 |
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.