Magnum to e-bike dla tych, którzy chcą cieszyć się krajobrazem i w pełni doświadczyć oryginalnego ducha jazdy wspomaganej pedałami. Wyposażony w hamulce tarczowe i przednie amortyzatory, pozwala rowerzyście na pokonywanie długich dystansów z pewnością siebie.
Elektryczny rower szosowy Wilier Filante Hybrid
- Napisz opinię
Filozofia Hybrydowa, Wydajność Wiliera
Trudno uwierzyć, że ten rower ukrywa system wspomagania elektrycznego pedałowania. A jednak, to prawda. Filante Hybrid to elektryczny rower szosowy, który integruje najlżejszy system wspomagania pedałowania na świecie: nowy silnik X20 firmy Mahle, niemieckiego giganta, który prowadzi innowacje technologiczne w kierunku mobilności o zerowym wpływie na środowisko. Filante Hybrid został zaprojektowany z bardzo konkretnym celem: pomóc Ci jechać szybciej przy minimalnym wysiłku.
Łącząc nowy system Mahle X20 z naszą wiedzą na temat efektywności aerodynamicznej oraz wykorzystując materiały kompozytowe, jeszcze bardziej podniesiono osiągi modelu Cento10 Hybrid, który zdobył liczne międzynarodowe nagrody w minionych sezonach. Ogólna poprawa w zakresie oszczędności energii wynosi praktycznie 8%.
Ulepszona gospodarka baterią i większa integracja dla lepszej aerodynamiki, mniejszej wagi i lepszych osiągów.
Awangarda ramy
Filante Hybrid zdecydowanie przypomina model Filante SLR, rower używany przez profesjonalnych kolarzy zespołu Astana Qazaqstan. Rama nie ma otworów (z wyjątkiem tego, który jest wymagany do ładowania baterii), a zintegrowana kierownica z włókna węglowego mieści przewody przerzutek i kontrolki systemu elektrycznego. Hybryda ma również tę samą aerodynamiczną sztycę z włókna węglowego co Filante SLR.
Wbudowana bateria i czas pracy
Bateria zintegrowana z rurą dolną ma pojemność 236 Wh. Dodatkowa bateria w kształcie bidonu może być umieszczona na uchwycie na sztycy siodła, dodając 171 Wh do systemu. Tak jak w poprzedniej wersji, dostępne są systemy oprogramowania i aplikacje zarówno dla użytkownika, jak i sprzedawcy do zarządzania, monitorowania i konfigurowania systemu.
Nowy czujnik mocy
Aby poprawić doświadczenie jazdy, wprowadzono nową suportową oś z czujnikiem momentu obrotowego (mocy) i częstotliwości. Kolarz (poprzez pedałowanie, czyli moc dostarczaną przez kolarza) komunikuje się z silnikiem za pomocą czujnika częstotliwości i mocy. System odczytuje „moc pedałowania”, aby modulować wsparcie, zapewniając naturalne doznania pedałowania bez szarpania, nagłych przyspieszeń czy utraty wsparcia. Na przykład, silnik będzie płynnie dostarczał moc nawet na stromych wzniesieniach powyżej 10%. Wszystko to jest niezbędne, aby zbliżyć doświadczenie jazdy do tradycyjnego roweru.
Czujnik mocy (z nowym oprogramowaniem) również optymalizuje zużycie baterii, ponieważ moc dostarczana przez silnik jest znacznie bardziej czuła i proporcjonalna do mocy dostarczanej przez kolarza.
Nowy miniaturyzowany silnik
Silnik X20 został maksymalnie miniaturyzowany. Jest niezwykle lekki (cały system waży tylko 3,6 kg dla X35 i 3,3 kg dla X20), z nowoczesnym wzorem szprych i 24 szprychami, idealnie dopasowany do karbonowych obręczy Wilier Triestina. Nowy silnik X20 Mahle dostarcza 55 Nm momentu obrotowego, ale to nie wszystko: obudowa może być łatwo usunięta z „silnika” do łatwego serwisowania lub wymiany. Dostępne są obudowy kompatybilne z Shimano i SRAM XDR.
Tylny szybkozamykacz osi
Jest jeden bardzo ważny szczegół, który sprawia, że Filante Hybrid jest całkowicie nowy w tej kategorii: koło, które mieści nowy silnik Mahle X20, można szybko montować i demontować, podobnie jak w tradycyjnym rowerze szosowym z szybkozamykaczem. Oprócz łatwości i szybkości montażu i demontażu koła, system automatycznie łączy się z baterią, więc nie ma już potrzeby ręcznego podłączania lub odłączania kabli. Wszystko dzieje się, gdy wkładasz koło. Jak? To proste. Tylny dropout ma przesuwak z wbudowanym złączem elektrycznym, który zapewnia, że piasta ustawia się bezpośrednio w kontakcie z baterią, szybko i bez ryzyka niewłaściwego ustawienia.
Standard Pulsar One
Filante Hybrid jest standardowo wyposażony w Pulsar One, kompaktowy i łatwy w użyciu komputer pokładowy z wyświetlaczem 2,1”, który aktualizuje dane systemu elektrycznego i statystyki podróży w czasie rzeczywistym oraz pozwala na modyfikację poziomu wspomagania pedałowania, jeśli zajdzie taka potrzeba. Pulsar One łączy się za pomocą protokołu ANT+ z systemem X20 i innymi czujnikami (czujnik kadencji, zewnętrzny czujnik mocy, monitor pracy serca) i dane mogą być wyświetlane bezpośrednio na ekranie dla pełniejszego doświadczenia.
Całkowita integracja
Zintegrowana kierownica jest monokokową kierownicą z włókna węglowego i naśladuje aerodynamiczny design Filante Bar. Jednak w wersji hybrydowej, przycisk i wyświetlacz nowego iWoc, interfejs, który daje dostęp do systemu i zmienia tryb wspomagania pedałowania, są ukryte wewnątrz wspornika kierownicy. Ten unikalny design poprawia bezpieczeństwo, ponieważ kolarze mogą wybrać jeden z czterech poziomów mocy (automatyczny, eco, sportowy i boost) bez konieczności zdejmowania rąk z kierownicy. Mahle poprawił ergonomię, łatwość użycia i odczytu iWoc w porównaniu do poprzedniej wersji. Kolarze mogą teraz jednym rzutem oka zobaczyć, ile pozostało energii w baterii i jaki tryb wsparcia jest wybrany.
Podana cena jest dla opcji: SHIMANO 105 Di2 R7170 2X12S + MAHLE X20 E-BIKE SYSTEM KIT / WILIER HY-NDR28AC ALLOY. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt.
Specyfikacja techniczna
System napędowy: 55 Nm
System elektryczny: MAHLE EBIKEMOTION X20
Akumulator: 236 Wh, 36 V, ANT+ CONNECTIVITY
Wyświetlacz: KOMPUTER PULSAR ONE
Rama: FILANTE HY - WĘGLOWY MONOKOK HUS-MOD
Widelec: FILANTE HY - WĘGLOWY MONOKOK HUS-MOD
Kierownica: FILANTE HY BAR ZINTEGROWANA WĘGLOWA
Stery: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM
Opony: VITTORIA RUBINO 700X28
Siodełko: PROLOGO DIMENSION 143
Wspornik siodełka: FILANTE CUSTOM MADE -15 mm/0 mm
Oś: THRU AXLE 12X125 PRZÓD
Waga ramy: 1100 g +/- 5%
Waga widelca: 360 g +/- 5%
Opcja SHIMANO 105 DI2 2X12 + MAHLE X20/ WILIER HY-NDR28AC 33,999 PLN
Przerzutki: SHIMANO 105 DI2 12S ST-R7170
Hamulce: SHIMANO 105 BR-R7170
Tarcze hamulcowe: SHIMANO 105 CENTER LOCK SM-RT70 160 MM / 140 MM
Przerzutka przednia: SHIMANO 105 DI2 FD-R7150
Przerzutka tylna: SHIMANO 105 DI2 12S RD-R7150
Korba: SHIMANO 105 FC-R7100 50-34T
Suport: SHIMANO PRESSFIT BB-RS500-PB
Kaseta: SHIMANO 105 12S CS-R7100 11-34T
Łańcuch: SHIMANO CN-M7100 12S
Koła; WILIER HY-NDR28AC
Waga: 11,80 kg +/- 10%
Opcja SRAM FORCE D2 AXS 2X12 + MAHLE X20/ WILIER HY-NDR28AC 39,999 PLN
Przerzutki: SRAM FORCE eTAP AXS HRD SHIFT
Hamulce: SRAM SYSTEM HAMULCOWY ED-FRC-D2 2x12
Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE XR CENTERLOCK 160 mm / 160 mm
Przerzutka przednia: SRAM FORCE eTAP AXS FD-FRC-E-D2
Przerzutka tylna: SRAM FORCE eTAP AXS RD-FRC-E-D2
Korba: SRAM FORCE FC-FRC-D2 48-35T
Suport: SRAM DUB PRESSFIT BB-DUB-PF-A1
Kaseta: SRAM FORCE CS-XG-1270-D2 10-28T
Łańcuch: SRAM FORCE CN-FRC-D2
Koła: WILIER HY-NDR28AC
Opcja SHIMANO ULTEGRA DI2 R8170 12S + MAHLE X20/ WILIER HY-NDR28AC 39,999 PLN
Przerzutki: SHIMANO ULTEGRA ST-R8170 Di2
Hamulce: SHIMANO ULTEGRA BR-R8170
Tarcze hamulcowe: SHIMANO ULTEGRA RT-MT800 CENTER LOCK 160 mm / 140 mm
Przerzutka przednia: SHIMANO ULTEGRA FD-R8150 Di2
Przerzutka tylna: SHIMANO ULTEGRA RD-R8150 Di2
Korba: SHIMANO ULTEGRA FC-R8100
Suport: SHIMANO ULTEGRA PRESS FIT SM-BB72
Kaseta: SHIMANO ULTEGRA CS-R8100 12s
Łańcuch: SHIMANO ULTEGRA CN-M8100 12
Koła: WILIER HY-NDR28AC
Waga: 11,40 kg +/- 10%
Opcja SRAM FORCE D2 AXS 2X12 + MAHLE X20/ WILIER HY-SLR42KC 43,999 PLN
Przerzutki: SRAM FORCE eTAP AXS HRD SHIFT
Hamulce: SRAM BRAKE SYSTEM ED-FRC-D2 2x12
Tarcze hamulcowe: SRAM PACELINE XR CENTERLOCK 160 mm / 160 mm
Przerzutka przednia: SRAM FORCE eTAP AXS FD-FRC-E-D2
Przerzutka tylna: SRAM FORCE eTAP AXS RD-FRC-E-D2
Korba: SRAM FORCE FC-FRC-D2 48-35T
Suport: SRAM DUB PRESSFIT BB-DUB-PF-A1
Kaseta: SRAM FORCE CS-XG-1270-D2 10-28T
Łańcuch: SRAM FORCE CN-FRC-D2
Koła: WILIER HY-SLR42KC
Waga: 11,40 kg +/- 10%
Opcja SHIMANO ULTEGRA DI2 R8170 12S + MAHLE X20/ WILIER HY-SLR42KC 43,999 PLN
Przerzutki: SHIMANO ULTEGRA ST-R8170 Di2
Hamulce: SHIMANO ULTEGRA BR-R8170
Tarcze hamulcowe: SHIMANO ULTEGRA RT-MT800 CENTER LOCK 160 mm / 140 mm
Przerzutka przednia: SHIMANO ULTEGRA FD-R8150 Di2
Przerzutka tylna: SHIMANO ULTEGRA RD-R8150 Di2
Korba: SHIMANO ULTEGRA FC-R8100
Suport: SHIMANO ULTEGRA PRESS FIT SM-BB72
Kaseta: SHIMANO ULTEGRA CS-R8100 12S
Łańcuch: SHIMANO ULTEGRA CN-M8100 12
Koła: WILIER HY-SLR42KC
Waga: 11,70 kg +/- 10%
Opcja SHIMANO DURA ACE DI2 R9270 + MAHLE X20/ WILIER HY-SLR42KC 52,499 PLN
Przerzutki: SHIMANO DURA ACE ST-R9270 Di2
Hamulce: SHIMANO DURA ACE BR-R9270
Tarcze hamulcowe: SHIMANO DURA ACE RT-MT900 CENTER LOCK 160 mm / 140 mm
Przerzutka przednia: SHIMANO DURA ACE FD-R9250 Di2
Przerzutka tylna: SHIMANO DURA ACE RD-R9250 Di2
Korba: SHIMANO DURA ACE FC-R9200
Suport: SHIMANO DURA ACE PRESS FIT SM-BB92
Kaseta: SHIMANO DURA ACE CS-R9200 12S
Łańcuch: SHIMANO DURA ACE CN-M9100 12S
Koła: WILIER HY-SLR42KC
Waga: 10,70 kg +/- 10%
Geometria ramy
XS | S | M | L | XL | XXL | |
---|---|---|---|---|---|---|
C/C (cm) | 43.8 | 46.7 | 48.6 | 50.5 | 52.4 | 54.3 |
L (cm) | 51.7 | 53.2 | 54.7 | 55.8 | 57.4 | 59.2 |
H (cm) | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 |
A (°) | 74.5 | 74 | 73.5 | 73.5 | 73 | 72.5 |
L1 (cm) | 40.9 | 40.9 | 41.2 | 41.2 | 41.2 | 41.4 |
H1 (cm) | 11.7 | 13.6 | 15.7 | 17.7 | 19.6 | 21.7 |
A1 (°) | 71 | 71.5 | 72 | 72.5 | 72.5 | 72.5 |
Reach (mm) | 369 | 374 | 379 | 384 | 389 | 395 |
Stack (mm) | 527 | 546 | 566 | 586 | 604 | 625 |
Wheelbase (mm) | 977 | 985 | 995 | 1002 | 1013 | 1027 |
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.