Oferta hardtaili terenowych rozszerza się wraz z wprowadzeniem wersji SL, zaprojektowanej tak, aby dostarczyć jakość i osiągi znane z modelu wyścigowego Usma SLR szerszej grupie odbiorców.
Usma SL cechuje się lekką ramą wykonaną z monokokowego włókna węglowego. Jest łatwy w obsłudze, zarówno pod względem wsparcia mechanicznego, jak i ustawień zawieszenia o skoku 100 mm. Zachowuje tę samą geometrię wyścigową co model przeznaczony do zawodów, jednak dostępny jest w bardziej przystępnej cenie i z mniej ekstremalną wagą ogólną.
Olympia przeprojektowała model podstawowy swoich rowerów hardtail, nadając mu nowoczesne kształty, które pasują do stylu maratonowego. Tylny widelec został skrócony, aby stać się bardziej dynamicznym. W porównaniu do poprzedniego modelu, reach został wydłużony, co poszerza kąt skrętu, gwarantując najlepszą stabilność na zjazdach.
Wilier Urta Max SLR to nowoczesny rower MTB zaprojektowany z myślą o zapewnieniu Wilier-Vittoria MTB Factory Team nowoczesnego i wszechstronnego roweru wyścigowego oferujący: system zawieszenia o wysokiej wydajności, precyzyjne prowadzenie i bezpieczeństwo.
Od pierwszego momentu, nowy Urta Max SLR sprawi, że poczujesz się, jakbyś jeździł na rowerze idealnym zarówno do zawodów, jak i do zabawy na najbardziej wymagających trasach.
Rower F1-X to odnowiona wersja roweru z pełnym zawieszeniem, który zachowuje swoje sportowe korzenie inspirowane światem zawodów. Ten model jest wyposażony w zaawansowany system zawieszenia, który jest zintegrowany z rurą pionową, co zmniejsza wagę i objętość, jednocześnie ułatwiając regulację.
Rower F1-X Pro to odnowiona wersja roweru z pełnym zawieszeniem, który zachowuje swoje sportowe korzenie inspirowane światem zawodów. Ten model jest wyposażony w zaawansowany system zawieszenia, który jest zintegrowany z rurą pionową, co zmniejsza wagę i objętość, jednocześnie ułatwiając regulację.
Wilier Urta SLR to szczyt ewolucji Wilier Triestina w segmencie rowerów górskich. To rower najwyższej klasy, stworzony, by dostarczać zaawansowane i nowoczesne doświadczenia w kolarstwie cross country. Rama Urta SLR została zaprojektowana, aby zapewniać doskonałą trakcję i stabilność na najtrudniejszych trasach.
Dzięki niezawodności i efektywności, Urta SLR jest idealnym wyborem dla osób dążących do najwyższych wyników na trasach XCO/XCM.
Gama rowerów terenowych z pełnym zawieszeniem o skoku 120 mm rozszerza się o wprowadzenie wersji SL, zaprojektowanej tak, aby dostarczyć jakość i osiągi znane z modelu Urta Max SLR—wybieranego przez mistrza Europy XCO, Simone Avondetto—szerszej grupie odbiorców.
Urta Max SL, charakteryzująca się geometrią wyścigową, konstrukcją z karbonowego monokoku i kinematyką podobną do wersji SLR, staje się pierwszym krokiem w świat wyczynowego off-roadu Wilier.
USMA SLR to nowoczesny, gotowy do wyścigów hardtail MTB, który dołącza do linii Wilier Triestina, obok URTA MAX SLR i URTA SLR. To wyjątkowy model stworzony z myślą o miłośnikach off-roadu, którzy szukają roweru wyścigowego do najbardziej wymagających tras terenowych.
Rower Iron Pro charakteryzuje się doskonałą sztywnością i znakomitą wytrzymałością skrętną, dzięki ramie wykonanej z zaawansowanych włókien węglowych Toray T800-M40J. Dostępny jest w dwóch nowych, nowoczesnych i atrakcyjnych kolorach.
Olympia przeprojektowała model podstawowy swoich rowerów hardtail, nadając mu nowoczesne kształty, które pasują do stylu maratonowego. Tylny widelec został skrócony, aby stać się bardziej dynamicznym. W porównaniu do poprzedniego modelu, reach został wydłużony, co poszerza kąt skrętu, gwarantując najlepszą stabilność na zjazdach.
Rower Iron Race charakteryzuje się doskonałą sztywnością i znakomitą wytrzymałością skrętną, dzięki ramie wykonanej z zaawansowanych włókien węglowych Toray T800-M40J. Dostępny jest w dwóch nowych, nowoczesnych i atrakcyjnych kolorach.
Cobra 29” debiutuje wśród hardtaili Olympii, solidny rower MTB z prostym designem dla rowerzystów, którzy chcą zapłacić rozsądną cenę, nie rezygnując z niezawodności swojego roweru. Rama wykonana jest z aluminium 6061, stopu szczególnie odpornego na skręcanie i zużycie. Rury są łączone spawami TIG. Przewody przerzutek i tylnego hamulca biegną wewnątrz górnej i dolnej rury. Cobra jest wyposażona w hydrauliczne hamulce i blokowany amortyzator o skoku 100 mm.
Nasz sklep wykorzystuje pliki cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Więcej przeczytasz na stronie Pliki Cookies.