Rower elektryczny HYSAK AXS to zaawansowany model e-MTB, stworzony z myślą o rowerzystach oczekujących niezawodności i doskonałych właściwości jezdnych nawet na najbardziej technicznych trasach. Dzięki wysokiej jakości komponentom i nowoczesnym technologiom, HYSAK AXS oferuje doskonałe osiągi i niezawodność.
Elektryczny rower górski Wilier Karga
- Napisz opinię
Za każdym wyzwaniem kryje się odkrycie. Istnieje niewidoczny silnik, który budzi ducha każdego rowerzysty, niezależnie od jego umiejętności. To coś niematerialnego, podświadome pragnienie, które prowadzi rowerzystę przez naturę, w górę i w dół, bez rywala czy stopera do pobicia. Tym, co napędza ten silnik, nie jest sama radość z wyzwania, ale chęć zrozumienia siebie. Skąd pochodzimy i dokąd zmierzamy.
Nowa techniczna perspektywa modelu Karga opiera się na tej wizji i tych wartościach. Historia i filozofia Wiliera są związane ze światem wyścigów. Doświadczenie zdobyte z zespołem Wilier-Pirelli pomogło nam rozwinąć się w jeździe off-road. Ten niewidoczny silnik, który napędza każdego rowerzystę, wzbudził nasze pragnienie przełamania schematów. Przekroczyliśmy paradygmat lekkiego e-MTB.
Odkryliśmy, że wyścigowe DNA Wiliera świetnie sprawdza się także w rowerze, który nie koncentruje się na zawodach. Tak powstał model Karga.
System elektryczny Shimano
System elektryczny Shimano reprezentuje harmonijną równowagę między mocą, efektywnością a integracją.
Silnik najnowszej generacji umieszczony jest w suportowym uchwycie roweru, zapewniając płynne i ciche wsparcie podczas pedałowania. Karga dostępna jest z zestawami Shimano EP6 lub Shimano EP801, oba o mocy 85Nm, których moc można dostosować do terenu i specyficznych potrzeb rowerzysty. Zintegrowana bateria o pojemności 720Wh, umieszczona w rurze dolnej ramy, zapewnia wyjątkowy zasięg, umożliwiając długie przejażdżki. Istotne informacje, takie jak prędkość, przebyty dystans i poziom naładowania baterii, są łatwo monitorowane za pomocą nowego wyświetlacza LCD, który jest czytelny nawet w jasnym świetle słonecznym. Panele kontrolne danych są dostosowywane do potrzeb użytkownika.
Kinematyka all mountain
To nie jest rower enduro ani trailowy. Dzięki skokowi o długości 160 mm, Karga spełnia potrzeby większości entuzjastów kolarstwa, którzy chcą utrzymać formę, bawiąc się przy tym. Przedni trójkąt ramy wykonany z włókna węglowego jest połączony z tylnią ramą aluminiową o podwójnej grubości, która pomieści koła 29’’. Łatwy do pedałowania pod górę, idealny poziom zwinności na zjazdach.
Ochrona przed niekorzystnymi warunkami
Karga dziedziczy te same gumowe ochraniacze, które chronią łożyska przed wnikaniem błota i brudu, co w modelu Urta Hybrid. System montażu łożysk Token z trzeciej serii zdobył prestiżową nagrodę Taipei Cycle Show Awards 2021 za swój system zamocowania dolnego łożyska, który umożliwia dostosowanie rotacji kierownicy. Rozwiązanie to chroni ramę przed nagłym obrotem kierownicy w przypadku upadku.
Napęd Shimano
Dostępne są cztery rozmiary ramy: S, M, L, XL. Trzy zestawy pasują do każdej wersji kolorystycznej z ekskluzywną listą komponentów opartą na elementach Shimano XT, SLX i Deore.
Podana cena jest dla opcji SHIMANO DEORE 1X12S. W razie potrzeby zamówienia innego wariantu prosimy o kontakt z nami.
Specyfikacja techniczna
System napędowy: SHIMANO DRIVE UNIT DU-EP6 85 Nm
Bateria: SIMPLO TPS-002, wbudowana w rurę, 720 Wh
Wyświetlacz: SHIMANO CYCLE COMPUTER SC-EN600
Rama: TRÓJKĄT PRZEDNI Z WĘGLA, TYLNE WZMACNIACZE ALUMINIOWE
Opony: VITTORIA MAZZA 29" x 2.4
Siodełko: VELO SADDLE
Sztyca: KS DROPPER POST lev si
Opcja SHIMANO DEORE + EP6 SHIMANO MT620 29,999 PLN
System elektryczny: SHIMANO EP6
Widelec: ROCK SHOX 35S TK, 160 mm
Amortyzator tylny: ROCK SHOX DELUXE SELECT 230X65
Kierownica: COMET HBAR
Mostek: COMET STEM
Stery: TOKEN HEADSET
Przerzutki: SHIMANO DEORE M6100RA
Hamulce: SHIMANO MT401, 4 tłoczki
Tarcze hamulcowe: RT30, 203 mm z przodu - 203 mm z tyłu z magnesem
Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M7100 - SGS
Korba: SHIMANO CRANK ARM SET FC-EM600
Kaseta: SHIMANO DEORE CS-M6100-12, 10-51T
Łańcuch: SHIMANO DEORE CN-M6100
Opcja: SHIMANO XT 2.0 + EP801 SHIMANO MT620 33,499 PLN
System elektryczny: SHIMANO EP801
Widelec: ROCK SHOX DOMAIN R, 160 mm
Amortyzator tylny: ROCK SHOX DELUXE SELECT 230X65
Kierownica: COMET HBAR
Mostek: COMET STEM
Stery: TOKEN HEADSET
Przerzutki: SHIMANO DEORE M6100RA
Hamulce: SHIMANO MT401, 4 tłoczki
Tarcze hamulcowe: RT30, 203 mm z przodu - 203 mm z tyłu z magnesem
Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M8100 - SGS
Korba: SHIMANO CRANK ARM SET FC-EM600
Kaseta: SHIMANO DEORE CS-M6100-12, 10-51T
Łańcuch: SHIMANO DEORE CN-M6100
Opcja: SHIMANO XT + EP801 SHIMANO MT620 38,499 PLN
System elektryczny: SHIMANO EP801
Widelec: ROCK SHOX 38 ZEB SELECT PLUS, 160 mm
Amortyzator tylny: ROCK SHOX DELUXE ULTIMATE RCT 230X65
Kierownica: FSA GRADIENT HBAR
Mostek: FSA GRADIENT STEM
Stery: TOKEN HEADSET
Przerzutki: SHIMANO XT 1X12 SL-M8100
Hamulce: SHIMANO XT 1X12 BR-M8120, 4 tłoczki
Tarcze hamulcowe: RT-MT800, 203 mm z przodu - 203 mm z tyłu z magnesem
Przerzutka tylna: SHIMANO XT RD-M8100 - SGS
Korba: SHIMANO CRANK ARM SET FC-EM600
Kaseta: SHIMANO XT CSM8100-12, 10-51T
Łańcuch: SHIMANO XT CN-M8100
Geometria ramy
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
L (cm) | 58.5 | 61.2 | 63.9 | 66.5 |
H (cm) | 42 | 44 | 46 | 48 |
A (°) | 76.5 | 76.5 | 76.5 | 76.5 |
L1 (cm) | 45 | 45 | 45 | 45 |
H1 (cm) | 10.4 | 11.2 | 12 | 12.8 |
A1 (°) | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 |
Reach (mm) | 430 | 455 | 480 | 505 |
Stack (mm) | 620 | 627 | 634 | 641 |
Wheelbase (mm) | 1213 | 1241 | 1269 | 1298 |
Grupa osprzętu przedstawiona na zdjęciach ma jedynie charakter poglądowy i może się różnić od rzeczywistej specyfikacji zamontowanej w rowerze.